2013 m. liepos 1 d., pirmadienis

Makaronų apkepas su vištiena


Didžiam mano nustebimui, mano vyriškiui šitas patiekalas patiko labiau nei man. Man buvo tiesiog skanu, jam net labai patiko. Labai paprasta ir daug laiko bei pastangų nereikalaujanti vakarienė. Gerai viską susiplanavus ir sinchronizavus darbus, vakarienę pagaminti pavyktų per maždaug 40 minučių (~15-20 minučių gaminimas ir 15-20 minučių kepimas orkaitėje).
Kitą kartą dosniau įdėčiau Provanso žolelių, man jų trūko. Gaila, kad suvartojau paskutinius bazilikus, o naujieji dar nesudygo, jie čia būtų kaip tik. Vištieną galima keisti malta mėsa, arba mėsos apskritai nedėti - tikrai būtų skanu ir taip. Sūrio ant viršaus taip pat pagailėjau, tiksliau neužtekau - o kąsneliai su juo buvo itin skanūs. 

Taigi, mums reikės:
makaronų

1 puselės vištos krūtinėlės (aš naudojau gabalėlį kalakuto krūtinėlės)
1 svogūno
2 - 3 česnako skiltelių
1 skardinės konservuotų pomidorų be odelių (400 g)
5-6 nedidelių pievagrybių
1 morkos
~150-200 ml grietinėlės (nematavau, supyliau likutį turėtą šaldytuve)
Provanso žolelių
pipirų
druskos
fermentinio sūrio

Paruošimas:
  1. Išverdame makaronus pagal nurodymus ant pakelio.
  2. Paukštieną susmulkiname ir ant kaitrios ugnies pakepiname keptuvėje su šlakeliu aliejaus ar svieste ghee. Bekepant pagardiname druska ir pipirais.
  3. Svogūną susmulkiname ir pakepiname su šlakeliu aliejaus ar svieste ghee.
  4. Kai svogūnai pasidarys skaidrūs, beriame smulkintus česnakus ir kepame pusę minutės.
  5. Beriame į keptuvę smulkintus plokštelėmis pievagrybius, tarkuotas morkas ir pakepiname kelias  minutes.
  6. Supilame konservuotus pomidorus, pagardiname prieskoniais bei druska ir patroškiname ~ 5 minutes, kol padažas sutirštėja.
  7. Galiausiai supilame grietinėlę, išmaišome. Aš dar įmaišiau mažą saujelę tarkuoto Džiugo sūrio, bet tas nebūtina.
  8. Originaliame recepte siūlo pirmiausia į kepimo indą supilti makaronus, ant jų pilti padažą ir tada užtarkuoti sūrio. Aš padažą sumaišiau su makaronais, supyliau į kepimo indą ir užtarkavau sūrio.
  9. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 15-20 minučių.
Skanaus!



Idėja iš Rasiuko virtuvės

2 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Sakyčiau, maždaug tiek, kiek reikėtų 3-4 poricijoms. Šiuo atveju griežtų proporcijų nėra, pagal tai, kaip labiau mėgstate, ar daugiau makaronų, ar mažiau :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...