2012 m. balandžio 4 d., trečiadienis

Biskvitinis medaus tortas


Po paskutiniojo įrašo praėjo nemažai laiko...Priežastys labai pateisinamos - atostogos po pietų saule, vėliau 2-ojo jubiliejaus šventės rengimas beigi pasiruošimas darželin bei darban...  Nors į darbą man tik po šv.Velykų, bet  tempas toks, kad jau dabar galvoju, kada gi aš gaminsiu valgyti, ką jau bekalbėti apie pasidalijimą receptais čia. Bet stengtis būtina :) 


Taigi, dalinuosi puikaus torto receptu. Aš jį pavadinčiau "Tinginio medaus tortas", nes gaminimas super lengvas, o rezultatas puikus! Aš jį kepiau jau tris kartus. Idėjiškai jis panašus į prekybos centruose parduodamus medaus plokštainius. Šį tortą kepiau ir sūnaus antrąjam gimtadieniui. Nuotraukose pirmasis kartas, kai kepiau naminiam suvalgymui.


Taigi, mums reikės (26 cm skersmens torto formai):
Biskvitui:
200 g cukraus
200 g dirbtinio medaus (dariau du kartus ir su tikru medum, kas kart gavosi skirtinga splava, nes skyrėsi medus, bet skonis manau, tas pats)
200 g kepinių margarino ar sviesto (naudojau pastarąjį)
3 kiaušinių
3 AŠ gesintos sodos (paskaičiusi čia, paskutinį kartą dėjau kepimo miltelius, kitą kartą gal net pamažinčiau, nes paragavus biskvito, man vaidenosi, kad jaučiu jų skonį)
miltų, kad gautųsi grietinės tirštumo tešla, aš sudėjau maždaug 450 g
žiupsnelio druskos
cinamono, gvazdikėlių

Kremui:
~500g grietinėlės (35 proc. riebumo)
~300 g grietinės (30 proc. riebumo)
~100g cukraus
citrinos žeivelės
1-2 citrinų sulčių
vanilinio cukraus

Paruošimas:
  1. Medų, cukrų, sviestą ir prieskonius dedame į puodą ir užviriname. Pirmus du kartus kaitinau virš vandens, paskutinį kartą nesiterliojau ir viskas buvo gerai.
  2. Į pravėsusią masę po vieną įmušame kiaušinius ir gerai išmaišome.
  3. Miltus persijojame ir sumaišome su kepimo milteliais ir įmaišome į tešlą.
  4. Pirmus du kartus pasirinkau super tinginio variantą - supyliau tešlą į dvi, prie orkaitės esančias kepimo skardas, ištiestas kepimo popieriumi (iškeptą biskvitą tiesiog supjaustome vienodais stačiakampiais, ir gausime stačiakampį tortą), na o trečią kartą kepiau silikoninėje kepimo formoje, nes tortinės tokio dydžio neturiu, bet biskvitas prikibo prie formos (pirmas kartas mano gyvenime), negražiai išsiėmė, taigi teko perkepti blynus tiesiog nusipiešus reikiamą dydį ant kepimo popieriaus. Jei kepsite tortinėje - ištepkite gerai sviestu ir pabarstykite džiūvėsėliais.
  5. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Jei kepame blynus, paskleistus ant kepimo popieriaus - ~15 min., jei tortinėje - apie 40-50 min.
  6. Kremui skirtus visus produktus gerai išplakame iki standžios masės.
  7. Biskvitą, keptą kepimo skardoje perpjauname į keturias dalis (išeis du stačiakampiai plokštainiai), tortinėje keptą atitinkamai supjaustome į 4-5 blynus.
  8. Jei tortą darote bent 2-3 dienos iki pateikimo, sulaistyti nebūtina, bet jei tortą tieksite kitą dieną, patarčiau sulaistyti pasaldinta arbata.
  9. Biskvitą pertepame pasiruoštu kremu ir puošiame.
Skanaus!




Šaltinis: Supermama


68 komentarai:

  1. Nu drauge, tu man čia labai laiku su šiuo receptuku :) kitą sav. kaip ir minėjau išeinu iš darbo, padoriai atsisveikinti su bendradarbiais tai reikia, o jų ne vienas ir ne du :D reikia paprasto, skanaus, užtikrinto ir DAUG :DD taigi, kolkas apsistosiu prie šio :) dėkui ;)
    P.s. sakyk tiesą, kuris torčiukas Tau labiau, ar šitas, ar populiarusis morkų?

    P.s. ir nuimk pagaliau tą roboto tikrinimą, nes jau kaip nervina, kai kaskart reikia įvedinėti neaiškias raides :DD kažin ar kokie robotai komentuotų :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Morkų gal turtingesnio skonio (100 metų aišku, kada keptas, bet aš jį dar pamenu:)). Šitas paprastutis, medaus tortas, nieko perdaug neišmastysi :) Morkų tortą tai aš sakiau kepsiu tik po sulčių spaudimo, nes rankom tarkuoti morkas ne man :) O šitas paprastai ir labai greitai sumakaluojamas :)
    Aš vaiko gimtadieniui norėjau įprastą medaus tortą iškept, bet kai jį užmigdžiau tik 23 val. vakaro, tai šitas man labai gerai "suėjo" :D

    O raidelių tikrinimą tai galiu nuimt, iki pirmo spaminio komentaro :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ai nu kaip tau geriau, čia Tavo reikalai:), bet bent pas mane jų nebūna, ir man rodos kad niekam vertas šitas tikrinimas, dar kai anksciau paprastutis buvo ,tai nemaišė, na bet jau daba, kai pora sudėtingų 'zodzių', tai pradėjo nervint, ir kartais net nesinori komentaro palikinėti...

    Dėl tortuko, tai jo man irgi aktualu greitis, nes jaučiu pask. sav. nelabai laiko bus... ir morkų tortui, tai gal galima ir bulvių tarkavimo mašina stambesnius peiliukus įdėjus..:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pašalinau tas neaiškias raideles :)

      Šiaip medaus tortas sotus yra, tai tikrai pamaitintum minią ir gal dar liktų :) O va šito tai daug gali suvalgyti, tai paskui kolektyvui pasirodys, kad pagailinai ir per mažai atnešei :D

      Panaikinti
    2. T.y. norėjau parašyti morkų tortas sotus :)

      Panaikinti
  4. Aš irgi pasiskolinsiu idėją ir šitą kepsiu Velykoms! Tikiuos gausis, nesu didelė tortų kepėja :)) Atrodo labai daaaiiiliai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :) Na, aš kepiau jį jau tris kartus be didelių pastangų. Nelabai yra kur nepasisekti :) Taigi, labai linkiu, kad viskas pavyktų puikiai!

      Panaikinti
  5. Oi kaip aciu, nezinau jau kiek laiko ieskau biskvitinio medaus torto.Toki mama vaikysteje uzsakinedavo privaciai, bet tas skonis man islikes lig siol.Isbandziau jau visokiu variantu, tik biskvitinio nebuvau uztikus. Tikrai reiks ismegint.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš iįgi labai ieškojau tokio recepto. labai tikiuosi, kad ir Jums jis bus tai, ko ieškojote!

      Panaikinti
  6. Pasakysiu atvirai, nuotraukos nuostabios, bet tokio pyrago nebemėgstu...nuo vaikystės, kai mama absoliučiai visoms progoms jį kepė. Tačiau kiek daug nuostabių receptų radau pas Tave...labai labai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Už komplimentą tai labai ačiū!!! Nes labai jau man tos nuotraukos nelabai buvo, bet labai norėjau pasidalinti receptu :)Džiaugiuosi, kad radai kažką kas skanu būtų ir nekeltų nekokių prisiminimų :)
      Aš dabar nevalgau griliažinių tortų, kurie būdavo visų gimtadienių privalomas atributas :)))

      Panaikinti
  7. Tinginio ar netinginio, bet matosi, kad skanus :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. O man toks madaus torčiukas labai labai patinka:) išsisaugau receptą;)

    AtsakytiPanaikinti
  9. O man medaus tortas vaikystę primena ir mamą kepančią šį tortą. Super:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai šilti prisiminimai! Aš tikiuosi, kad mano vaikas irgi taip prisimins, nes kol kas jo gimtadieniams (kurių buvo kol kas tik du) medaus tortą tik ir kepu :)

      Panaikinti
  10. Aleliuja! Stverčiau tokio gabalą čia ir dabar :D Velykoms kepsiu morkų tortą, tai kitąkart šį reikės išbandyti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šitam daug pastangų ir pasiruošimo nereikia, galima ir savaitgalio pasisaldinimui išsikepti :)
      Skanių Velykų! :)

      Panaikinti
    2. Iš šios normos man gavosi 2 tortai, kurių skersmuo-26cm. Galingai :) Tortas labai lengvas, kaip pūkas. Kaip minėjai, jo tikrai daug galima suvalgyti, nelyginant kaip morkų torto. Šis man taip pat labai patiko. Nuostabus, lengvas, pakankamai gaivus.

      Panaikinti
    3. Iš šitos normos tikrai gavosi daug ir man (aš kepiau kepimo skardose ir dariau stačiakampius, tai gavosi du nemaži tortai). Bet smagiai susivalgė :D Džiaugiuosi, kad patiko :)

      Panaikinti
  11. Vilmut, ir aš čia seniai jau bebuvau užsukus. Vis nėr kada po internetus landžioti...
    Bet, atėjau, pamačiau ir seilė nutįso iki kulnų...
    Kaip skaniai tortas atrdo, kad dabar nors trupiniuką mažučiuką...
    Mmmm...
    Sveikinimai su gyvenimo permainomis (darželis -čia jau ne juokai. Baigėsi katino dienos :(
    Gražių, saulėtų šv. Velykų, stiprių ir spalvingų margučių :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komplimentus ir tokius nuoširdžius sveikinimus! :) Katino dienos mano iš tikro baigėsi, bet viskas bus tik į gera, net neabejoju :)

      Panaikinti
  12. kažkaip keistai man gavosi.. pirmiausia tai biskvito spalva šviesesnė. Manau spalvos sodrumą duoda užvirinimas cukraus, medaus ir sviesto. Užvirinau, bet neviriau ten belenkiek.. ir prieskonių dėjau, bet vis tiek šviesus gana.
    Lakštai kažkaip storesni gavosi, nors kepiau 26 cm tortinėj, o kepimo miltelių dėjau tik 2 a.š.
    Ir kremo gavosi mažokai. skonyje jo kaip ir netrūkta, bet perpjovus ne tiek daug balta matosi.
    TAČIAU. nepaisant visokių nesklandumų skonis labai geras :) bandysiu vėl. tik nežinau kur klydau, kad ne toks gavosi.. :/ norėčiau taisytis..:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pirmiausia, tai džiaugiuosi, kad galutinis rezultatas nenuvylė!
      O dėl nesklandumų, tai galiu pakomentuoti taip:
      1. Biskvito spalva. Kepiau jį jau tris kartus, visus kartus naudojau skirtingą medų (vieną kartą dirbtinį) ir visus kartus spalva skyrėsi, su dirbtiniu buvo šviesiausisa. Gali būti, kad tai turėjo įtakos, taip pat manau, kad įtakos turi užvirinimas - kad cukrus paskrustų. Nors pirmą sykį, kuris yra nuotraukoje, aš net neužvirinau, tik pakaitinau. O gal abi priežastys kartu. Plius, jei labiau/ilgiau pakepi, tai labiau paskrunda biskvito viršus ir priduoda tamsumo.
      2. Aš pati visada kepiau orkaitės skardose, o 26 cm skersmens forma buvo rekomenduota šaltinyje, taigi, čia tikriausiai ištobulinti reikia per praktiką :) Man pačiai gražiai supjaustyti biskvito dar nepavyko, tai kepu skardoj ir nesuku galvos :)
      3. Dėl kremo - dažnai aš pertepdama tortus, kraunu kremo kiek negaila ir jei pritrūksta - išsiplaku papildomai. Taigi, dažnai originaliame recepte nurodytas kiekis man būna nepakankamas. Bet čia nuo pomėgių priklauso. Kartą pritrūko kremo, o grietinės nebeturėjau, išplakiau tik grietinėlę. Kitą sykį baigėsi grietinėlė, tai išplakiau grietinę ir įdėjau truputį želatinos, kad sustingtų.
      5. Tai, kad Jūsų tortas atrodo kitaip, nei mano nuotraukoje, nereiškia, kad jis neteisingas. Svarbu, kad skanus :) Gal manasis kam nors neteisingas atrodo :) Bet man svarbu, kad valgytojams skanu ;)

      Žodžiu, svarbiausia atsipalaiduoti ir skanių bandymų!

      Panaikinti
  13. Nuostabus tortas! Nesu tortų kepėja, sunkiai man su jais sekasi, bet susiviliojau ir negaliu nepadėkot :) tikrai paprasta, greita ir skanu, taigi labai ačiū nuo visų ragavusiųjų, tikrai kepsiu dar ne kartą!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą, kuris mane labai nudžiugino! :) Džiaugiuosi, kad pavyko ir patiko!

      Panaikinti
  14. Gal žinote, kiek valgomųjų šaukštų būtų 200 gr medaus? O gal yra dar koks būdas "pasverti" medų? Neturiu svarstyklių, o šis tortas taip vilioja...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kadangi neturiu galimybės pasverti, paieškojau internete info. Radau, kad 1 nubrauktas šaukštelis medaus - 10 g, o stiklinė medaus - 375 g.
      Nebijokite suklysti. Kadangi tešla ne kočiojama, o supilama į skardą, miltų kiekis reguliuojamas, taigi, papildomas šaukštas medaus reikalo nesugadins :)
      Sėkmės kepant! Linkiu skanaus torto!

      Panaikinti
  15. maciau esate gaminusi ir ala tradiciniu meduciu (kociojami lakstai). Ar yra skirtumas ar tinginukas nenusileidzia darbstuoliams?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, esu kepusi dvi medaus torto versijas su kočiojamais lakštais.
      Man gal skanesnis variantas su kočiojamais lakštais, bet tai nereiškia, kad šis neskanus. Tiesiog jie abu skirtingi - šis storesniu biskvitu, toks "medaus plokštainis", o tradicinis, toks kitoks :) nei vienas nei kitas nėra labai sudėtingi, tikrai :)

      Panaikinti
  16. sveiki, kiek a.s. kepimo milteliu dejote ?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš panašiai, kaip ir sodos reikia dėjau: 2,5-3 AŠ
      Tas kapimo miltelių prieskonis, kai atvėsta kepiniai dingsta, bet tikrai galima pamažinti iki 2-2,5 AŠ

      Panaikinti
  17. pabandziau- sitas man skanesnis, lakstus plonai paskleidziau, plonoki gavos, aisku, ne tokie ploni, kaip kociojami..
    bet man ir ragavusiem sitas labiau patiko uz tradicini- minkstesnis toks, nu ir siaip.. Nuostabus!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu girdėti :) Jį aš pastaruoju metu kepu dažniau nei tradicinį ir labai džiauguosi, kad jis patinka ir kitiems :)

      Panaikinti
  18. ar kepant ant kepimo popeiriau laikosi ispilta tesla, nes kaip suprantu ji skysta gaunasi. o jeigu kepti formoje kuri prie orkaites buna, tai kaip paskui supjaustyti ji, nelabai supratau :( ir jeigu kepsiu 20cm formoj, ar nereikia visko sumazinti per puse? labai aciu uz pagalba!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ant kepimo popieriaus išpilta tešla laikosi, aišku gaunasi plonas blynas, kurio jau nebereikia pjaustyti. Aš kartą apsibrėžiau norimo dydžio apskritimus ant kepimo popieriaus ir pyliau atitinkamai tešlą, kad būtų tiek kiek reikia maždaug. Aišku vis tiek gali tekti truputį apipjaustyti, bet čia maža bėda.
      Kepant skardoje, kuri būna prie orkaitės, tiesiog ją išklojame kepimo popieriumi ir pilame tešlą. Aš pilu, kad būtų gana plonas sluoksnis, kad nebereikėtų pjaustyti į papildomus blynus. Tada belieka supjaustyti vienodais stačiakampiais ir turime stačiakampį tortą :)
      Jeigu kepsite 20 cm skersmens formoje, tikrai reikia mažinti produktų kiekį. Grubiai skaičiuojant galima mažinti ir per pusę.

      Panaikinti
  19. dar kartą kepsiu jūsų nuostabųjį tortą, o kadangi jo reikia rytojui, tai matyt reikės sulaistyti biskvitą... šitoj vietoj reikia pagalbos :) kiek pasaldintos arbatos vienam biskvitui reikėtų?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už tokį šiltą žodį ;)
      Tikslaus arbatos kiekio nepasakysiu, nes viskas priklauso nuo biskvito dydžio, lakštų skaičiaus. Kadangi biskvitas čia gan minkštas, ne kaip tradiciniame medaus torte, sulaistymo daug tikrai nereikia. Jei turite konditerinį teptuką, tai tiesiog aptepkite arbata - jis tikrai pakankamai sudrėks nuo kremo.

      Panaikinti
  20. Aš tai labai skanius pyragėlius prie gavos iš šito recepto pasidariau. Iškepiau biskvitą, sutrupinau, įpyliau porą šaukštų kondencuoto pieno ir padariau į rutuliukus. Tada išlydžiau šokolado ir taip pat porą šaukštų kondencuoto pieno įpyliau ir tuos rutuliukus šokoladu apipyliau. Visiem patiko ir gal savaitę valgėm, kadangi sotus labai gavosi

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gera mintis :) Kiek žinau (bet pati nebandžiau) panašiai daro vadinamas "bulvytes", o užsieniečiai - cake pops'us :) Aš vis neprisiruošiu :)

      Panaikinti
  21. Super torčiukas gavosi (tiksliau visi 2 :) )! Ačiū už receptuką, bandysim, manau, dar ne kartą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Du tortai geriau nei vienas :D Smagu, kad patiko ir ačiū, kad pasidalinote, man tai glosto širdį :)

      Panaikinti
  22. Tik prieš kelias dienas atradau šitą blog'ą... Ir kur aš buvau?? Čia tikra palaima! Kol kas išbandžiau 4 Jūsų receptus (pomidorų padažą, trintą pievagrybių sriubą, plaktos grietinėlės keksiukus ir šį medaus tortą), visi - 10/10!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ech, šie žodžiai taip pamalonina mano savimeilę, kad apsakyti negaliu :) Ačiū! :)
      Tikiuosi, kad ir kiti mano išbandyti receptai pavyks ir patiks :)

      Panaikinti
  23. tobulas tortas, visų mėgstamas medutis :)

    AtsakytiPanaikinti
  24. tortas - tobulybė! o jau kvapas kepant namuose!!!

    AtsakytiPanaikinti
  25. Sveiki, šiuo metu kepu šį pyragą aliejumi išteptą ir džiūvėsiais pabarstytą skardą, tačiau jis man jau ilgokai kepa (apie 30min) ir atrodo dar ilgai keps, nors pagal Jūsų aprašą turėjo 15 min kepti.. Čia gal todėl, kad visą tešlą iškart supyliau? :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Galit man parašyti į el. paštą? monikute964@gmail.com

      Panaikinti
    2. o ką parašyti? :)

      Dėl kepimo laiko - labai priklauso nuo kepimo formos. Jei taip pat kepate skardoje, pridėtoje prie orkaitės, tuomet nieko baisaus. Kitas labai svarbus aspektas gamiannt pagal bet kokį receptą - orkaitės yra labai skirtingos. Per visą blogo gyvavime esu jau naudojusi 3 orkaites. Visos skirtingos. Kepimo laikas labai skiriasi, tad visada reikia vadovautis ir logika :)

      Panaikinti
    3. Beja, mano el.pašto adresas shirshiulizdas@gmail.com

      Panaikinti
  26. Sulaistyti tikrai reikia,po 2 parų dar sausas(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O grietine ar grietinėle pertepti nepamiršote? Valgant po dviejų parų, biskivitas tikrai sudrėksta. Na, nebent norite, kad biskvitas būtų ne drėgnas o šlapias, tuomet sulaistyti būtina.

      Panaikinti
  27. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  28. Sitokio recepto jau seniai ieskojau !!! Kaip paprasta ir greita ir net savo dukryte galesiu pamokinti, nes tikrajam medaus tortui reikia labai daug laiko ir praktikos!!! labai labai aciu jog pasidalinote siuo receptu!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) Smagaus kepimo! :)
      Pabandykite ir tikrąjį medaus tortą - jį rasite pas mane - jis tikrai nėra toks sudėtingas :)

      Panaikinti
  29. darbelio daug o skonis nuvyle, gal kalta grietine man asmeniskai labai riebus pasirode, ir meducio skonio mazai.. gal prieskoniu misini gyvenantiems ne Lietuvoje reiktu detaliau parasyti kiek ir ko nes as dejau tik gvazdikelius cinamona ir muskata ir tai ant akes . . tai skonis silpnas pasirode 😆😆

    AtsakytiPanaikinti
  30. Dėl grietinės - skonio reikalas. Kitiems klasikinis tikras medutis tik su grietine :) aš išbandžiusi visus varientus: tik grietinė, tik grietinėlė, greitinė kartu su grietinėle. Man skaniausia kai būna grietinė ir grietinėlė.
    Dėl prieskonių - tai aš juos nuo savęs pridėjau, nes man medutis irgi turi kvepėti meduoliniais prieskoniais, originale jie net neprivalomi ir daug kas nenaudoja. tad turbūt vėl - skonio reikalas :) o štai kad su juo darbo daug - tikrai nesutikčiau :) vienas paprasčiausių tortų :)

    AtsakytiPanaikinti
  31. Sveiki! Čia bus pirmas biskvitinis mano tortas. Kaip suprantu, geriausia "biskvitą" išsikepti vakare, o ryte sutepti? Ar ilgai biskvitas vėsta, gal pavyktų tik atvėsinus iškart sutepti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jūs teisi, Beata, sutepti tortą galima tik atvėsus biskvitams, nes kitaip nuo šilumos išsileis kremas. O vėsimo laikas labai priklauso nuo aplinkos temperatūros. Žiemą aš visada kepinius nešu į lauką, kad atvėstų greičiau, o štai vasarą gali užtrukti ir ilgiau. jei kepsite didelėje skardoje vienu sluoksniu, atvės greičiau - mažiau nei per valandą.

      Panaikinti
  32. Labai gražios nuotraukos ir žūtbūt užsinorėjau kalėdoms išsikepti šį gėrį. Šiek tiek tortuose prisibijau sodos, o čia net 3 šaukšteliai. Norėjau paklausti ar pabandžiusi abu variantus jūs rekomenduotumėte naudoti sodą? Recepte rašoma gesintos sodos, o gaminimo eigoje paminėti kepimo milteliai, ne soda :) tai jei naudoti sodą, tai prieš ją dedant į masę reikia atskirai nugesinti? Ačiū ^_^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sodos čia tikrai nereikia gesinti - ji sureaguoja su medumi ir nusigesina. Aš gal dabar dėčiau 1,5 AŠ, daugiausia du.
      Kai nugesiname sodą prieš dėdami į tešlą, tai kas suputoja gesinant - tai turėtų vykti tešloje, nes tie burbulai ir kelia tešlą. Todėl sodą ir reikia naudoti tose tešlose, kuriose yra sodą gesinančių produktų (rauginti pieno produktai, medus).

      Panaikinti
  33. Nuostabaus skonio tortas! Pirmą kartą bandžiau tokį padaryt ir iškart pavyko. Aš biskvitą sulaisčiau juoda arbata su bergamote ir gvazdikėliais, o į tešlą dėjau cinamono. Dėjau tris mažus, be kaupo a.š. sodos nugesintos obuolių actu. Gavosi tobulas! Pasidariau savo gimtadieniui ir esu žiauriai patenkinta :) Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  34. Sveiki, labai gundausi pabandyti sita recepta, bet reikia pagalbos del kremo plakimo. Is parasymo suprantu kad reikia viska sudet i viena inda ir plakti kartu? Bet kazkaip neitikina, nes manau grietinelei ir grietinei reikia skirtingo laiko, ar ne? Kada supilt cukru ir citrinu sultis? Tiesa pasakius, as jau bandziau viena karta plakti grietine 30% riebumo… tai ji man kazkokdel nuo plakimo skystejo o ne tirstejo… Aciu!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...