2013 m. liepos 2 d., antradienis

Lašiša su pomidorais "en papillote"


Hmmz... šis patiekalas turi du įvertinimus:
1. (mano): man buvo labai skanu. Labai! Plius labai greitai ir nesunkiai. Vienas dalykas ką taisyčiau, tai lašišą pagardinusi prieskoniais, ją truputį palaikyčiau (iki 20 min.), kad įsiskonėtų. daugiau nieko netrūko.
2. (mano vyriškio): Lašišai priekaištų neturėjo, gal tik druskos trūko (žr. į mano pastabą aukščiau). Jam visiškai netiko ir nepatiko pomidorai. Sakė jei kitą kartą gaminsiu šį patiekalą, tai ne su pomidorais. Ir apskritai, jam geriau jau kepčiau lašišos didkepsnius ant obuolių.
Reziumė: kadangi man tikrai labai labai patiko, bandysiu rasti variantą, kuris tiktų ir patiktų ir mano antrai pusei. Mano mažasis šponkis  labai skaniai valgė tą lašišą su ryžiais (pirmas kartais, kai matau tokį įvykį), tad tai dar vienas argumentas.

Taigi, mums reikės:
lašišos file gabalėlių tiek, kiek valgytojų
pomidorų (priklausomai nuo dydžio, bet apie 1 pomidorą porcijai
citrinos
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Lašišos file nuplauname, nusausiname ir dedame ant kepimo popieriaus lapo.
  2. Truputį pagardiname druska bei pipirais ir šiek tiek pašlakstome citrinos sultimis. Paliekame pusvalandžiui įsiskonėti.
  3. Ant lašišos viršaus dedame po riekelę prieskoninio sviesto, o ant jo skiltelę citrinos. 
  4. Visą lašišą užklojame pomidoro griežinėliais.
  5. Kepimo popierių sandariai užlankstome į ryšulėlį ir užrišame siūlu.
  6. Kepame iki 160 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 25-30 minučių. Internete esu radusi, kad kiti kepa 200 laipsnių temperatūroje apie 10-15 minučių. Reikės išbandyti ir tokį variantą.
  7. Tiekiame su ryžiais ar kitais mėgiamais priedais. Aš visą ryšulėlį dėjau į lėkštę ir tiekiau su juo - gaila buvo prarasti skanaus susidariusoi padažo.

Skanaus!





P.S. "en papillote" - tai maisto ruošimo būdas, kai viskas kepama sandariai užrištame kepimo popieriaus ryšulėlyje (dažniausiai), ar gerai užlanksčius su folija. Tokiu būdu kepant, neišgaruoja ruošiamo patiekalo drėgmė ir jis neišsausėja. Taip dažniausiai ruošiama žuvis ir daržovės.
Šaltinis: prieš gerus metus svečiuose valgyta labai skani vakarienė.


Šaltinis: čia.

2 komentarai:

  1. Man irgi lašiša su keptu pomidoru nelabai dera:) Bet va balta žuvis - kitas reikalas. Manau, kad vietoj lašišos panaudojus menkę, sterką, otą (bet kokią baltą žuvį) būtų super patiekalas

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš būtinai dar kartą pabandysiu Taviškį receptą su menke ir pomidorais, kai gausiu teisingos žuvies :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...