2013 m. liepos 10 d., trečiadienis

Avižiniai blynai


Dar vieni blynai į mano kolekciją. Pro jų receptą negalėjau ramiai "praeiti" dėl tokio entuziastingo jų apibūdinimo. Man jie taip pat patiko, mano vaikiui net labai. Jie įdomesni nei tradiciniai dėl avižinių dribsnių. Ir kas be ko - sveikesni. Mano vyriškis gana atsargiai juos vertino, nes avižiniai dribsniai paviršiuje sudarė traškią plutelę, kuri man patiko, bet tik man ir mažąjam špokučiui :D

Taigi, mums reikės:
2 puodelių avižinių dribsnių (aš naudojau 3 grūdų dribsnius)
2 puodelių kefyro, pasukų ar natūralaus jogurto
2 didelių kiaušinių
~110 g sviesto, ištirpinto ir atvėsinto
1/2 puodelio miltų
2 VŠ cukraus
1 AŠ kepimo miltelių
1 AŠ sodos
žiupsnio druskos

Paruošimas:
  1. Iš vakaro užpilame dribsnius kefyru ir paliekame šaldytuve per naktį išbrinkti. Čia tuo atveju jei blynus kepame pusryčiams. Jei kitam paros metui, savo laiką ir veiksmus paplanuokite atitinkamai.
  2. Išplakame kiaušinius ir sumaišome su išbrinkusiais dribsniais.
  3. Įmaišome tirpintą sviestą.
  4. Sausus produktus sumaišome (miltus persijojame) ir įmaišome į tešlą. 
  5. Paliekame tešlą 15 min. pailsėti.
  6. Kepame įkaitintoje keptuvėje, šiek tiek pateptoje aliejumi. 

Skanaus!
Šaltinis: Žiupsnelis druskos

12 komentarų:

  1. Labai skaniai atrodo! Mėgstu ir blynus, ir viską iš avižinių dribsnių, esu kepus kitokių variantų, bet niekad su pasukomis, būtinai šį savaitgalį išbandysiu.
    Manajam vyrui irgi viskas netinka, keisto skonio, iš "nevalgomų" produktų, grynas konservatorius. Vargstu aš su juo :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Chi chi, puikiai įsivaizduoju :) Jei paklausiu apie naują patiekalą iš anksto - garantuotas atsakymas - "Ne!", bet jei pagaminu neatsiklausi, neretai būna labai nustebęs, kad toks patiekalas jam skanus :D Bet šitie blynai į šią kategoriją nepateko, deja :)

      Panaikinti
  2. Man irgi skaniai atrodo, būtinai bandysim. Gerai, kad mano ponas viską valgo :)

    O tu bandžius avižinius blynus-kotletus?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nea, nebandžiusi tokių, ir net negirdėjus :) Bet jau pagooglinau ir susirinkau receptų į kolekciją :) Ačiū, kad užrodei :)
      Aš jau treti metai kepu ir neiškepu grikių kotletus, bet gal kaip nors prisiruošiu, nes man vėl užėjo mėsos nenorėjimo banga :)

      Panaikinti
  3. Man avižiniai kotletai skanesni už grikinius. Beje, šalti skoniu jie primena mėsą. Jei kas ragauja pirmąkart, tai nesupranta, ką valgo :D Aš naudoju pieną ir būtinai DAUG svogūno.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kiek perverčiau receptų, visuose naudoja sultinį. Pienas tikriausiai suteikia švelnesnį skonį?

      Panaikinti
    2. Kiek ilgiau užtrunka, bet kotletai iš kviečių grūdų patys skaniausi ir tinkamai parinkus prieskonius neatskirsi ar yra mėsos ar ne.
      O va avižinius, grikinius kepiau, nepatiko nors tu ką, bet gal kad visada aš juos saldžius gaminu. O sultinį naudoja, kad daugiau to nesaldumo būtų, iškart prieskonių taip įvedi.

      Panaikinti
    3. Užkabinot merginos su tais kotletais, reiėks kept! O dar jei mėsėdžiai nesupras, kad mėsos nėra - puiku! :)

      Panaikinti
  4. Labai patiko! Jau laukiu savaitgalio pusryčių :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ech, o man nelemta jų pakartoti, nebent vyras į komandiruotę išvažiuotų :D

      Panaikinti
  5. Įsivaizduoji, mes šiuos blynus kepam dažniausiai :D Bent kartą per savaitę. Tik vietoj kvietinių miltų maišau viso grūdo kvietinių.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Geras :) Čia dar viena skirtingo skonio iliustracija :) Aš kadangi derinuosi prie šeimos vyrų skonio ir dažniausiai kepami blynai - Pūsti su kefyru. O šitus kečiau tik pasilikusi viena, o ir tai jie man nepasirodė tokie pakertantys kojas. Gal labiau nustebinę buvo ruginių miltų blynai dėl savo tikrai kitokio skonio, nei įprasta :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...