2020 m. rugsėjo 16 d., trečiadienis

Varškės ir obuolių pyragas




Šio recepto originalus pavadinimas "Minkštas varškės ir obuolių pyragas" man ne visai atitiko  savo pavadinimą, nes vien maišant tešlą jau kilo įtarimas, kad per daug miltų, bet kaip ir turėjau nusiraminti, nes recepte paminėta, kad tešla bus labai tiršta. Pats pyragas idėjiškai labai skanus, tik į tešlą reikėtų mažų mažiausiai 50 g mažiau miltų. Arba jei turite pasiteisinusį varškės kekso receptą - naudokite jį, o ant viršaus užtupdyti obuolių ir pabarstukų sluoksnį. Mano mamai pyragas patiko, mano išlepusiai šeimai - pyragui pritrūko purumo, man skaniausia - obuolių dalis.



Taigi, mums reikės (23 cm skersmens atsegamai torto formai):
100 g sviesto, kambario temperatūros
200g cukraus
žiupsnio druskos
3 AŠ vanilinio cukraus
3 didelių kiaušinių
200 g varškės
300 g miltų (mažinčiau iki 250 g)
12 g kepimo milteių (dėjau 2 AŠ)

Viršui:
2-3 obuolių
pusės citrinos sulčių (nedėjau)
2 VŠ cukraus
1/2 AŠ cinamono
100 g riešutų (naudojau migdolių riekeles)

Paruošimas:
  1. Dubenyje sviestą kartu su cukrimi, vaniliniu cukrumi ir druska plakame iki purumo apie pora minučių.
  2. Po vieną įplakame kiaušinius.
  3. Įmaišome varškę.
  4. Miltus sumaišome su kepimo milteliais ir įsijojame į plakinį. Išmaišome. Tešla bus tiršta.
  5. Kepimo formą išklojame kepimo popieriumi ir tolygiai paskirstome tešlą.
  6. Obuolius nulupame, supjaustome kubeliais, paskirstome tolygiai ant tešlos ir gerokasi įspaudžiame, kad obuoliai susmigtų į tešlą.
  7. Riešutus, cukrų ir cinamoną sumaišome ir pabarstome ant viršaus.
  8. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40-50 min. Tikriname su mediniu pagaliuku ar įkištas ir ištrauktas nebus apsivėlęs žalia tešla. Aš kepiau 22 cm skersmens kepimo formoje, o manasis pyragas kepė apie 1 val. 20 min. Kad riešutai nesuskrustų, kepimo viduryje uždengiau pyragą kepimo popieriaus lakštu.
  9. Iškepusį pyragą pradžioje kiek atvėsiname formoje, vėliau išimame ant grotelių ir paliekame visiškai atvėsti.
 Skanaus!

Šaltinis: La maistas





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...