2020 m. rugsėjo 10 d., ketvirtadienis

Obuolių pyragas su migdolais


Išbandyti šį receptą sugundė jo pavadinimas "Skaniausias obuolių pyragas". Suprantu,kad tai marketinginis triukas, o ir šiaip - skonis draugų neturi. Gal jis ir nėra mano pats skaniausias obuolių pyragas, bet šiaip pyragas tikrai skanus: traškus viršus, vidus - minkštas ir purus, migdolų miltai suteikia jam savitos tekstūros  - man visi kepiniai su migdolų miltais savo tekstūra primena šlapią smėlį (tekstūra, bet ne skoniu! :) ). Mano vyrui pyragas labai patiko, nes jame buvo mažai obuolių. Man skaniausi kąsneliai buvo su obuoliais, tad kitą kartą papildomą obuolį supjaustyčiau kubeliais ir įmaišyčiau į tešlą. Kolektyvas taip pat labai gyrė šį pyragą.



Taigi, mums reikės (22 cm skersmens pyragui):
2 kiaušinių
160 g rudojo cukraus
70 g sviesto, kambario temperatūros
60 ml aliejaus
180 g kefyro
200 g miltų
70 g migdolų miltų
1 AŠ kepimo miltelių
1/2 AŠ malto cinamono
žiupsnio druskos
4 obuolių

Paruošimas:
  1. Kiaušinius lengvai išplakame su cukrumi, druska, aliejumi ir minkštu sviestu.
  2. Supilame kefyrą ir lengvai išmaišome.
  3. Miltus persijojame ir sumaišome su kepimo milteliais, cinamonu ir maltais migdolais.
  4. sausąjį mišinį beriame į plakinį ir išmaišome.
  5. Obuolius nulupame. Jei norisi šlapesniopyrago, obuolius supjaustome plonomis skiltelėmis, jei sausesnio - kubeliais. Įmaišome į tešlą.
  6. Kepimo formą išklojame kepimo popieriumi, supilame tešlą ir išlyginame paviršių.
  7. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 50 minučių. Ar pyragas iškepė tikriname mediniu pagaliuku -  jei ištraukiame švarų pagaliuką - pyragas iškepęs, jei apsivėlęs tešla - dar reikia pakepti.
Skanaus!




Šaltinis: Lamaistas.lt





Skanu prisiminti, ką ragavome:



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...