2018 m. rugsėjo 17 d., pirmadienis

Kuskuso ir vištienos salotos su avinžirniais


Paprastai aš čia dalinuosi tais receptais, kuriuos gaminu pagal kažkokį konkretų receptą. Tad mano pietų dėžučių receptai dažniausiai taip ir lieka tik man. Bet kažkurią dieną pagalvojau, kad gal be reikalo. Kartais savo pietų dėžutės turinį "susimeistrauju" tiesiog ryte, prieš išeinant į darbą ir pietūs būna sotūs (vertinant moteriškais matais) ir labai skanūs. Čia vienas iš tokių greitų receptų. Viskas būtų super greita, jei naudosime jau paruoštą vištieną (aš taip ir dariau - naudojau keptos vištos likučius). Jei tokios neturite, ne bėda - vištienos krūtinėlę pagardiname prieskoniais (druska, pipirai, česnakų granulės, provanso žolelės), dedame į įkaitintą keptuvę su šlakeliu aliejaus ar ghee sviesto ir iškepame.


Taigi, mums reikės (1 valgytojui):
1 vištienos krūtinėlės puselės
kuskuso kruopų
80 g (1 mažos skardinės) konservuotų avinžirnių arba saujelės išvirtų
~6 arba pagal skonį vyšninių pomidorų
šlakelio alyvuogių aliejaus
šlakelio balzamiko acto arba balzamiko kremo (aš naudoju pastarąjį)
druskos, pipirų
gražgarščių lapų, jie turite

Paruošimas:

  1. Kuskusą paruošiame pagal rekomendacijas ant pakelio.
  2. Kuskusą sumaišome su avinžirniais, ant viršaus tolygiai išdėliojame vištienos gabalėlius, pomidoriukus, gražgarstes. 
  3. Pašlakstome alyvuogių aliejumi, balzamiko kremu, pagardiname druska, pipirais.

Skanaus!

Šaltinis: mano fantazija







Prieš 2 metus: Ant laužo ruoštas plovas
Prieš 5 metus: Grikių kepsneliai
Prieš 6 metus: Makaronai su tunu 
Prieš 7 metus: Blynai su grūdėta varške ir obuoliais
Prieš 8 metus: Piene virta kiaušinienė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...