2018 m. rugsėjo 20 d., ketvirtadienis

Greitas obuolių pyragas Nr. 3


Jau tikriausiai akivaizdu, jog man arčiausiai prie širdies yra tie receptai, kurių įgyvendinimui nereikia nei daug laiko, nei pastangų, nei įmantrių produktų. Šis pyragas - ne išimtis. Sunkiausias darbas su šiuo pyragu man buvo išdėlioti obuolius. Visa kita - paprasta! 
Kaip ir kiekvienais metais, mano pareiga bulviakasiui - iškepti obuolių pyragą. Kadangi žmonių nemažai, pyragas turi būti didelis. Praėjusiais metais (taip, šis pyragas pernykštis) norėjau išbandyti naują receptą, vietoje paskutinių metų favorito - greito obuolių pyrago Nr. 2. Jie abu pagaminami vienodai greitai ir paprastai. Vienintelis esminis skirtumas receptūrose, jog šiandienos įrašo herojui į tešlą pilamas pienas ir triskart mažiau aliejaus. Na, o rezultatas: paprastas, bet labai skanus, purus, minkštas, ne šlapias, bet ir ne sprangus pyragas. Jo drėgmę iš dalies galima reguliuoti su obuolių kiekiu - įpjausčius daugiau, jis bus dar drėgnesnis. Skanus ir ką tik iškeptas, ir kitą dieną. Sau pasirašau pastabą kitam bulviakasiui: kiekį didinti dvigubai ar bent jau pusantro karto (pyragas bus storesnis, kas nėra blogai), nes tik parūko....


Taigi, mums reikės (35x43 cm pyragui):
4 kiaušinių
200 g cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
1/4 AŠ druskos
350 ml pieno
100 ml bekvapio aliejaus
350 g miltų
2 AŠ kepimo miltelių
4 didelių obuolių


Paruošimas:
  1. Kiaušinius išplakame iki baltumo ir purių putų kartu su cukrumi, vaniliniu cukrumi ir druska.
  2. Į plakinį įpilame pieną ir aliejų ir išmaišome (aš plakiau mikseriu).
  3. Įsijojame miltus, sumaišytus su kepimo milteliais ir išmaišome (aš lengvai paplakiau mikseriu).
  4. Obuolius nulupame, supjaustome skiltelėmis ir pusę kiekio išdėliojame ant kepimo popieriumi ištiestos kepimo formos (aš kepiau prie orkaitės esančioje skardoje). Aš šitą vietą recepte pražiopsojau ir visus obuolius išdėliojau ant tešlos.
  5. Pilame tešlą ant obuolių, išlyginame ir išdėliojame likusias obuolių skilteles.
  6. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje, kol pyrago paviršius gražiai parus, o įkištas ir ištrauktas medinis pagaliukas bus sausas.
  7. Prieš tiekiant galima pabarstyti cukraus podra, o dar šilto pyrago gabalėlis su vaniliniais ledais apskritai sunkiai nupasakojamas malonumas.
Skanaus!


Šaltinis: sovenok

P.S. labai labai panašų pyragą siūlo išsikepti ir VMG. Manau šiam pyragui būtų labai skanus jų siūlomas užpilas iš cukraus, grietinės ir jogurto ar grietinės. Šitas reikalas jau išbandytas ant baltarusiškų varškėčių - tikrai super!




Prieš 2 metus: Ant laužo ruoštas plovas
Prieš 4 metus: Pica pusryčiams
Prieš 5 metus: Grikių kepsneliai
Prieš 6 metus: Cezario salotos 
Prieš 7 metus: Karamelinis sūrio tortas
Prieš 8 metus: Piene virta kiaušinienė

1 komentaras:

  1. Sveiki, gal netycia galit pasakyt kiek recepte miltai ir cukrus butu mililitrais? Visus ingridientus turiu, deja neturiu svarstykliu

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...