2018 m. rugsėjo 27 d., ketvirtadienis

Obuolių žiedai tešloje


Rudeniop, kai obuoliai taip ir prašosi suvalgomi, pats laikas išbandyti naujus, arba prisiminti senus receptus. Šis receptas man naujas, bet tikrai kartotinas. Aš labai mėgstu blynus su obuoliais, o čia gaunasi obuoliai ir truputis blyno. Saldūs pusryčiai be sąžinės graužimo (čia jei ką graužia sąžinė, valgant blynus. Manęs tai nelabai...) Aš šį receptą sakyčiau gerokai pakeičiau, nes norėjau sumažinti kiekį per pusę, o vienas kiaušinis iš dviejų nelabai dalinasi. Ir šiuos obuolinius žiedus aš ne viriau aliejuje, o kepiau keptuvėje kaip paprastus blynus, gal su vos kiek daugiau ghee sviesto, nei įprasta, bet riebaluose jie tikrai neplaukė.




Taigi, mums reikės (nekukliai 1 porcijai):
1 kiaušinio
1/2 puodelio pasukų, kefyro ar skystesnio jogurto
1 VŠ cukraus (man buvo klaikiai per saldu)
žiupsnio druskos
1/2 puodelio miltų
1/4 AŠ cinamono
šiek tiek patarkuoto muskato riešuto
1/2 AŠ kepimo miltelių (naudojau sodą, nes tešloje yra kefyro)
2 obuolių
ghee sviesto ar aliejaus kepimui

Paruošimas:
  1. Kiaušinį lengvai išplakame su cukrumi ir druska.
  2. Supilame kefyrą ir išmaišome.
  3. Miltus sumaišome su prieskoniais ir kepimo milteliais r įsijojame į plakinį. Išmaišome.
  4. Obuolius nulupame, išpjauname šerdis, supjaustome maždaug pusės centimetro storio žiedais.
  5. Merkiame žiedus į tešlą ir kepame ant vidutinės kaitros įkaitintame ghee svieste ar aliejuje, kaip įprastus blynus. Jei yra noras, aliejaus į keptuvę galima įpilti bent per pora centimetrų ir šiuos žiedus jame išvirti.
  6. Tiekiame su jogurtu, klevų sirupu ar cinamonu, ar kaip širdis geidžia.
Skanaus!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...