2019 m. balandžio 2 d., antradienis

Pernaktinė avižinė košė su žemės riešutų sviestu


Ne viename šaltinyje galima rasti, jog avižinių dribsnių košė - geriausias patiekalas pusryčiams. Avižiniuose dribsniuose yra daug skaidulų – vertingų medžiagų, gerinančių virškinamojo trakto veiklą. Be to, jie ilgam aprūpins organizmą energija, padės kontroliuoti apetitą ir paskatins medžiagų apykaitą. Toks pats gėris yra ir žemės riešutų sviestas. Jame esantys baltymai padės išvengti alkio priepuolių ir visą dieną leis jaustis energingiau. Trumpai, tariant ši košė kone stebuklas :) 
Dar vienas jos gėris - ji puikiai tinka tinginiams - sumakalavus vakare, ryte jau galima skanauti košę nežvanginant puodais. 
Nesu aš didelė riešutų sviesto valgytoja, tad man jis košę šiek tiek apsunkino, bet valgydama užsibėriau uogų ir jos labai "atgaivino" skonį, jau nekalbant apie vitaminus. Patys pusryčiai buvo išties skanūs, šiek tiek priminė desertą :)
O dėl sotumo jausmo.... jos užvalgiusi soti buvau ir atėjus kavos pertraukėlės metui, ir pietų metui... Savo funkciją tikrai atliko! :) 

Taigi, mums reikės (vienam valgytojui):
1 geros saujos avižinių dribsnių
1 VŠ žemės riešutų sviesto
1/2 VŠ nesaldintos kakavos
1/4 AŠ cinamono (originale siūlo dėti 1 AŠ, bet man pasirodė per daug)
žiupsnio druskos
1 VŠ graikiško jogurto (neturėjau, nedėjau)
pieno dribsniams užpilti (naudojau vandenį)
klevų sirupo ar medaus pagal skonį

Paruošimas:
  1. Dribsnius užpilame pienu ar vandeniu, tiek, kad jie būtų nepilnai apsemti. 
  2. Sudedame likusius ingredientus ir viską labai gerai išmaišome.
  3. Paliekame šaldytuve mažiausiai valandai, o geriausia - per naktį.
  4. Prieš valgant galima papuošti šviežiomis uogomis.
Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...