2016 m. balandžio 4 d., pirmadienis

Šparaginės pupelės, keptos su džiūvėsėliais


Vasaros prisiminimas. Kadangi šparaginių pupelių parduotuvėje galima rasti visus metus, tad nebūsiu labai ne į temą. 
Praėjusią vasarą grįžau namo po kelių savaičių atostogų, o ten šparaginės pupelės man jau paruošę ultimatumą - arba dabar, arba niekada! Mano mama nieko iš jų negamindavo, tad aš jas vis bandau prisijaukinti, tiesą sakant - sunkiai...
Prisiminiau, kaip kolegė pasakojo, kad jai labai skanu svieste su džiūvėsėliais apkeptos šparaginės pupelės.  Štai ir matote manąją šparaginių pupelių, keptų su džiūvėsėliais versiją. Turiu pasakyti, kad man labai patiko. Aš jas valgiau kaip pagrindinį lengvą patiekalą. Taip paruoštos jos puikiai tiktų ir kaip garnyras.
Kelios pastabos: man šparaginių pupelių ir česnako sąjunga - tobula! Būtinai jo įdėkite. Antras pastebėjimas - būtinai paskrudinkite keptuvėje džiūvėsėlius, antraip gausite riebius trupinius ir tiek. Tuo pat metu reikia saugoti, kad česnakai nepradėtų degti, nes gausite karčius trupinius :)



Taigi, mums reikės (1 porcijai):
poros saujų špraginių pupelių
1 nedidelio svogūno
3 skiltelių česnako
~2-3 VŠ džiūvėsėlių
kietojo sūrio, pateikimui (nebūtina)
sviesto ir aliejaus, arba ghee sviesto kepimui
Džiugo sūrio pateikimui

Paruošimas:
  1. Šparagines pupeles nuplauname, nupjauname abu galiukus ir verčiame į verdantį vandenį. Verdame apie 3-5 minutes, kad dar liktų traškios. Aš viriau 5 minutes ir jos mano skoniui suvirė per daug. Nupilame verdantį vandenį, šparagines pupeles verčiame į šaltą vandenį, kad sustabdytume virimą.
  2. Keptuvėje ghee svieste (arba svieste su šlakeliu aliejaus, kad sviestas nedegtų) pakepiname svogūną, kol suminkštės.
  3. Susmulkiname česnaką ir beriame pas baigiantį kepti svogūną. Pakepiname kelias minutes.
  4. Jei sviesto kepuvėje beveik nebeliko, įdedame dar truputį, kad užtektų ir džiūvėsėliams.
  5. Beriame į keptuvę džiūvėsėlius ir pekepiname kelias minutes, kad apskrustų.
  6. Pupeles nuvarviname ir beriame į kepuvę. Pakepiname kol sušils.
  7. Tiekiant galima pabarstyti kietuoju sūriu.

Skanaus!







Prieš 4 metus: Biskvitinis medaus tortas

1 komentaras:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...