2013 m. rugpjūčio 23 d., penktadienis

Paprastas, bet neprastas atostogų atradimas: Skrebučiai su medumi


Hmm, kažkaip sunkiai šį kartą grįžtu po atostogų :) Bet jau grįžau :) Atsiprašau iš karto tų, į kurių komentarus neatsakiau, buvau be ryšio :) man labai džiugu, kad tinklaraštis nepamirštas, lankomas ir kažkam teikia naujų idėjų pusryčiams, pietums ar vakarienei :) 

Atostogos buvo geros, ilgos ir turiningos ir nesvarbu, kad praleistos Lietuvoje arba keli kilometrai šalia jos. Su mažais ir dideliais atradimais. Vienas kulinarinis atradimas kaip ir elementarus, bet mane nustebino stipriai. Tai įprastieji prancūziški skrebučiai, tik pagardinti medumi. Skoniai žinomi, nieko tarsi nenustebinsi. Kraunantis daiktus atostogoms, uždavinys sutilpti į kuo mažesnį krepšių kiekį. Kadangi planas buvo gyventi vietose su galimybe gamintis maistą patiems, daiktų sąraše buvo ir maistas. Nusprendžiau cukrų imti kristalais, nes pyragų kepti neketinau. Vieną rytą mažasis pusryčiams užsiprašė skrebučių. Hmmm, kaip juos pasaldinti?? Išgelbėjo medus, kurį buvau paėmusi mažojo arbatoms, mat prieš pat kelionę jam pakilo temperatūra. Ir man taip patiko skonis, kad kepiau skrebučius ir kitą rytą, bei pirmą rytą, kai tik grįžau į nuosavą virtuvę.

Taigi, mums reikės:
Baltos duonos/batono riekelių
kiaušinių
panašiai tiek pat pieno, kiek tūrio susidaro išplakus kiaušinius (visada pilu "iš akies")
žiupsnio druskos
ghee sviesto kepimui
medaus pateikimui

Paruošimas:
  1. Išplakame kiaušinius su druska.
  2. Į plakinį supilame pieną ir paplakame, kol bus vientisa masė.
  3. Mirkome duonos riekeles ir kepame įkaitintame svieste.
  4. Prieš patiekiant aplaistome skystu medumi. 


Skanaus!





O mano atostogos buvo labai gražios. Gal dėl to, kad nuo vaikystės labai myliu Baltijos jūrą. Man gražiausia jūra tada, kai ji būna labiausiai nedraugiška poilsiautojams, kuriuos iš bangų stropiai vaiko gelbėtojai :) Vieną rytą pamačiusi garbanotą ir ūžiančią jūrą kone apsiverkiau nuo jūros grožio, jėgos ir begalinės energijos. Pasidalinsiu keletu akimirkų, kurias užfiksavo mano žmogus.




Ne vieną vakarą palydėjome saulę, kiekvieną kartą tai būdavo nepakartojama!











Ech, atostogos yra gerai!!! Linkėjimai, Devika! :)






2 komentarai:

  1. Ir aš užsinorėjau į pajūrį ir būtent taip pasėdėti:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ech...tie pasisėdėjimai palydint saulę buvo tiesiog puikųs :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...