2013 m. rugpjūčio 28 d., trečiadienis

Vištienos suktinukai su vytintu kumpiu


Šiuos gražuolius kepiau pernai vasarą. Mane tą vasarą buvo apėmusi suktinukų manija - beja, pelnytai, jie tikrai buvo labai skanūs ir lengvai paruošimi. Su labai nedaug pastangų galima susiruošti prašmatnią vakarienę. Man citrinos nata šiuose suktinukuose labai skaniai skambėjo.

Taigi, mums reikės:
1 vištos krūtinėlės
vytinto kumpio (manau, kad puikiai tiktų ir liesesnė šoninė)
mozzarellos sūrio
mėlynojo svogūno
1/2 puodelio džiūvėsėlių
1/4 puodelio tarkuoto Džiugo sūrio
1 citrinos sulčių
1 VŠ alyvuogių aliejaus
maltų pipirų, druskos

Paruošimas:
  1. Džiūvėsėlius sumaišome su tarkuotu Džiugo sūriu.
  2. Aliejų sumaišome su citrinos sultimis, druska ir pipirais. Originaliame recepte druskos nebuvo, aš vos vos druskos įdėjau, bet man suktinukuose jos norėjosi šiek tiek daugiau.
  3. Vištos krūtinėlę supjaustome išilgai į 3 kepsnelius ir merkiame į pasiruoštą marinatą. Teoriškai užtenka tik pamerkti, bet jei turite laiko, galima palaikyti pora minučių.
  4. Ištrauktus iš marinato krūtinėlių kepsnelius apvoliojame džiūvėsėlių ir sūrio mišinyje.
  5. Ant storesniojo kepsnelio galo dedame pusę vytinto kumpio juostelės. skiltelę mozzarella sūrio bei pusę griežinėlio mėlynojo svogūno.
  6. Suvyniojame į suktinuką ir dedame į aliejumi išteptą kepimo indą.
  7. Pabaigoje pabarstome likusiais trupiniais surikiuotus suktinukus ir lengvai apšlakstome aliejumi.
  8. Kepame iki 220 laipnsių įkaitintoje orkaitėje apie 25 minutes. Aš kitą kartą pirmoms 15-ai minučių gal uždengčiau folija, nes man pasirodė, kad krūtinėlė kiek per daug išsausėjo.

Skanaus!


Šaltinis: Gina's skinny recipies

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...