2013 m. kovo 26 d., antradienis

Karlsono bandelės


Skanios mielinės bandelės, paprastos. Sakyčiau niekuo per daug neišsiskiriančios. 

Taigi, mums reikės:
Tešlai:
500 g miltų
250 ml pieno ar išrūgų
25 g šviežių mielių arba 4 AŠ sausų mielių
2 kiaušinių trynių
100 g cukraus
100 g sviesto
1/2 AŠ druskos

Įdarui:
250 g varškės
50 g cukraus
25 g sviesto
1 kiaušinio trynio
20 g razinų (nedėjau)
vanilinio cukraus

Aptepimui:
plakto kiaušinio - aš naudojau trynį su trupučiu pieno

Paruošimas:
  1. Jei, kaip aš naudojatės duonkepe, produktus, skirtus tešlai sudedame į duonkepės kibirėlį, pagal duonkepės rekomendacijas. Jei duonkepės neturite, tešlą ruoškite kaip papasakota čia.
  2. Pakilusią tešlą padalijame į 16-18 gabaliukų, suformuojame apvalias bandeles ir išdėlioję ant kepimo popieriumi ištiestos skardos, paliekame pakilti 10-15 minučių.
  3. Įdarui skirtus produktus gerai sumaišome. Aš tam naudojau blenderį, kad viskas pavirstų į vientisą masę. Jei dėsite razinų, jas įmaišykite pačioje pabaigoje šaukštu. Man gauta masė pasirodė per tiršta, todėl aš įdėjau pora šaukštų grietinės. 
  4. Imame nedidelę stiklinę, indelį ar pan. ir jo dugnu bandelėse įspaudžiame duobutes, į kurias su kaupu dedame  įdaro.
  5. Aptepame bandeles kiaušinio plakiniu.
  6. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 35-40 minučių. Aš kepiau dvi skardas vienu metu įjungusi ventiliatorių, o temperatūrą sumažinusi iki 170 laipsnių. Bandelės iškepė greičiau, nei numatyta recepte ir gal kiek per daug apkepė.
  7. Iškepusias bandeles atvėsiname ant grotelių.
Skanaus!

Šaltinis: Knyga "Kepame duoną namuose", I dalis

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...