2011 m. liepos 13 d., trečiadienis

Crostata su braškėmis





Kokia gėda, kokia gėda... Aš jau dairausi receptų su serbentais, o vis dar neparodžiau, ką nuveikiau su braškėmis...
Kai tik pamačiau pas Aguonėlę šitą receptą, žinojau, kad kepsiu! Laukiau nekantriai lietuviškų braškių sezono pradžios, tik vis kažkaip šiam pyragui eilė vis neateidavo. Taigi paskutines braškes paskyriau būtent šiam puikiam desertui. Jis labai skanus. Tik ką iškeptas su kamuolėliu vanilinių ledų. Skanus ir atvėsęs. Teko man jį suvalgyti vienai, nes mano uogų nemėgėjas visiškai nesusidomėjo, nes turėjo dar marmurinio kavos pyrago. Taigi, man buvo skanu :) Teisybės dėlei pasakysiu, kad man braškių trupiniuotis visgi skaniau.

Taigi, mums reikės:
Tešlai:
300 g miltų
150 g šalto sviesto
80 ml ledinio vandens
60 g cukraus

Braškėms:
500 g braškių
2 VŠ cukraus
1 VŠ su kaupu kukurūzų krakmolo

Paruošimas:

  1. Iš tešlai skirtų produktų greitai suminkome tešlą ir padedame ją į šaldytuvą bent 1 valandai.
  2. Atšalusią tešlą iškočiojame plonai į apskritimą. Nereikia stengtis, kad jis būtų idealus - netvarkinga forma ir kraštai būdingi crostatai.
  3. Nuplautas braškes (dideles supjaustome) sumaišome su cukrumi ir krakmolu. Supilame viską į apskritimo vidurį ir tolygiai paskirstome, paliekant kraštus, kuriuos užlenkiame į vidurį.
  4. Kepame iki 220 laipnsių įkaitintoje orkaitėje apie 30 minučių. 
  5. Iškepusį pyragą paliekame atvėsti, patiekiame šiltą su ledais.


Skanaus!


Šaltinis: Aguonėlės blog'as

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...