2011 m. liepos 2 d., šeštadienis

Braškių duonelė


Pradėsiu nuo pabambėjimo: paaiškinkit man šiuolaikinę madą keksus/pyragus vadinti duonelėmis: bananų duona, braškių duona... Nesuprantu aš. 
Bet, kadangi iš dainos žodžių neišmesi, tai tebūnie braškių duonelė. Skanu. Valgiau ir šiltą, ir vieną, ir su sviestu - man patiko. Pati duonelė minkšta, puri, su lengva cinamono gaidele, o braškės suteikia gaivumo ir lengvą rūgštelę, kuri labai tinka. Net E., kuris nemėgsta vaisų ir uogų kepiniose įvertino šią duonelę teigiamai.

Taigi, mums reikės:
100 g kambario temperatūros sviesto
175 g cukraus (reikėjo 180 ml blto cukraus, bet pasirodo mano cukrus baigėsi, tai krapščiau iš cukrinės likučius, o trūkumą užpildžiau ruduoju cukrumi )
3 didelių kiaušinių
275 g miltų
1/2 AŠ kepimo miltelių
1/2 AŠ sodos
1/4 AŠ druskos
1 AŠ malto cinamono
1 AŠ vanillinio cukraus
375 g (2 puodeliai) šviežių ar šaldytų braškių
140 g (120 ml) grietinės (aš nuo savęs dar 1-2 VŠ pridėjau, nes pasirodė labai tiršta tešla)

Paruošimas:

  1. Sumaišome viename dubenyje sijotus miltus, druską, sodą, kepimo miltelius ir cinamoną.
  2. Kitame dubenyje išplakame sviestą su cukrumi ir vaniliniu cukrumi iki purumo.
  3. Po vieną įmušame kiaušinius, po kiekvieno vis paplakant.
  4. 1/3 sauso mišinio įmaišome į šlapią mišinį.
  5. Įmaišome 1/2 kiekio grietinės.
  6. Vėl 1/3 sauso mišinio įmaišome į šlapią mišinį.
  7. Įmaišome likusią grietinę. Tešla turi būti tiršta, nes kitaip visos braškės nuskęs į dugną. Taigi nuo savęs grietinė gal ir be reikalo įmaišiau.
  8. Įmaišome likusį sausą mišinį.
  9. Įmaišome braškes. Jei braškės šaldytos - jas atšildome ir nuvarviname sultis.
  10. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje pie 1 val.

Skanaus!

P.S. Bekepant šią duonelę, nutiko 'nelaimė' - mano silikoninė kekso forma neatlaikė ir tešla pradėjo tekėti per kraštą. Su nedideliais nuostoliais situacija buvo stabilizuota, bet forma - nei šiokia nei tokia.


Šaltinis: Closet cooking

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...