2011 m. liepos 28 d., ketvirtadienis

Dar viena pica



Kai atradau šitą picos pado receptą jau sakiau, kad daugiau ir neieškosiu, ir vis tą patį kepsiu... Cha! Aš savęs nepažįstu pasirodo. Neįdomu tą patį per tą patį kepti, taigi susiradau naują. Ir ką gi - labai skanu! Kadangi senokai kepiau pagal aną receptą, tai sunku lyginti, kuris skanesnis. Plius, kadangi kepiau vėliau, nei planavau, tai picos padas turėjo progą pakilti dar kartą po iškočiojimo. Rezultatas - purus, storesnis nei aš pratusi, bet labai skanus picos pagrindas. Nors ir storesnis, bet ne bulkinis, ne guminis, žodžiu, teisingas toks.Reikia pabandyti dar kartą, nes bent jau ten, kur aš jį nusižiūrėjau, jis nei trupučio ne storas. Hmmm, o gal aš nepakankamai plonai iškočiojau?

Taigi, mums reikės (2 didelėms picoms):
šilto vandens
4 VŠ alyvuogių aliejaus
žiupsnelio cukraus
žiupsnelio druskos
~ miltų
2 AŠ sausų mielių


Paruošimas:
  1. Sumaišome šakute saują miltų, cukrų, druską, mieles ir vandenį. Paliekame 10 min.
  2. Supilame aliejų, likusius miltus. Miltus dedame po truputį, iki kol tešla nbelips prie rankų. 
  3. Tešlą minkome apie 10 min., kol ji taps vientisa ir elastinga.
  4. padaliname į dvi dalis ir paliekame pakilti dvigubai (bent 45 minutes).
  5. Iškilusią tešlą dar kartą išminkome (bent 2-3 minutes) ir iškočiojame labai plonus lakštus. Tiesiame juos į kepimo popieriumi išklotas skardas.
  6. Toliau picas komplektuojame pagal savo norus ir pageidavimus. 


Skanaus!




Šaltinis: Tasty Art

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...