2019 m. gruodžio 12 d., ketvirtadienis

Olandiški kalėdiniai sausainiai


Išbandžiusi skaniuosius minkštus kalėdinius migdolinius meduolius neatsilaikiau ir prieš šiuos. Pernykščiai metai buvo Migdolinių sausainių metai :)
Šie sausainiai mane tiesiog sužavėjo savo apelsininiu aromatu. tiesiog fantastiški! Tiesa, be nedidelių nesklandumų šį kartą neapsiėjau, ir net nežinau kodėl - sausainių raštui išgauti specialiai parsivežiau iš mamos krištolinių taurių, bet sausainiai man taip puikiai iškilo, kad mano rašto neliko nei ženklo. Darau prielaidą, jog taip nutiko man pakeitus smulkintus migdolus į migdolų miltus. Visa laimė, skoniui tai įtakos visai neturėjo.




Taigi, mums reikės (1 skardai sausainių):
1/2 puodelio smulkintų migdolių (naudojau migdolų miltus)
1 puodelio šviesių speltų miltų (naudojau paprastus kvietinius)
2 AŠ meduolių prieskonių (neturėjau, dėjau cinamoną, kardamoną ir imbierą)
1/2 AŠ kepimo miltelių
žiupsnio druskos
75 g sviesto, kambario temperatūros
1/2 puodelio rudojo cukraus
1 kiaušinio
1 apelsino nutarkuotos žievelės

Paruošimas:
  1. Atskirame inde sumaišome sausuosius ingredientus: migdolus, miltus, prieskonius, druską ir kepimo miltelius.
  2. Sviestą išplakame su cukrumi, įplakame kiaušinį ir apelsino žievelę.
  3. Į plakinį beriame sausąjį mišinį ir užmaišome/užminkome tešlą.
  4. Tešlą vyniojame į maistinę plėvelę ir dedame į šaldytuvą per naktį ar bent jau kelioms valandoms.
  5. Tešlą kočiojame ant miltais pabarstyto stalviršio iki ~1 cm storio. Manoji tešla buvo įtartinai minkšta. Stiklinės pagalba išpjausčiau apvaliu sausainius, be reikalo įspaudžiau gražius raštus ir išdėliaujau ant kepimo popieriumi ištiestos kepimo formos.
  6. Kepame sausainius iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 10-12 minučių.
Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...