2013 m. gruodžio 18 d., trečiadienis

Obuolių pyragas su graikiškais riešutais


Tuo metu, kai kiti jau seniausiai gyvena Kalėdomis, manęs jų dvasia dar neaplankė. Bet žinau, kad ji tikrai ateis, ir tada mano namai pakvips kepiniais. O kol kas, į dienos šviesą traukiu anksčiau gamintas gėrybes.
Originaliame recepte - tai Žydiškas obuolių pyragas. Paskaičius, kokia tvarka dedami ir maišomi produktai, tyliai pagalvojau, kad tikrai žydiškas. Nepaisant eigos eiliškumo, tai iš tiesų skanus ir labai lengvai bei greitai - nereikės net mikserio, viską sumaišiau su šaukštu - paruošiamas pyragas iš paprastų produktų. Jis patiko net mano vyriškiui, kuris šiaip jau obuolių pyragų nevalgo - šiuo atveju nuopelnai tenka riešutams. Na, o mano kolegos šį pyragą įvertino kaip - "žiauriai skanų!".
Aš produktų kiekį dalinau per pusę - originale buvo iškeptas milžiniškas obuolių pyragas. Pateikiu jau sumažintus kiekius.

Taigi, mums reikės:
Obuolių sluoksniui:
3 didelių obuolių
1/2 VŠ cinamono
2 1/2 VŠ cukraus

Tešlai:
175 g (1 1/3 puodelio) miltų - naudojau 405D tipo
1/2 VŠ kepimo miltelių
1/2 AŠ druskos
1/2 puodelio aliejaus
200 g (1 puodelio) cukraus - aš dėjau 180 g
1/8 puodelio apelsinų sulčių (neturėjau - pyliau obuolių)
1 1/4 AŠ vanilinio cukraus
2 kiaušinių
60 g (1/2 puodelio) smulkintų graikiškų riešutų

1 puodelis = 236 ml

Paruošimas:
  1. Obuolius nulupame, supjaustome kubeliais ir sumaišome su cukrumi bei cinamonu.
  2. Dideliame dubenyje persijojame miltus ir įmaišome kepimo miltelius ir druską.
  3. Kitame dubenyje sumaišome sultis, aliejų, cukrų ir vanilinį cukrų.
  4. Šlapią mišinį įmaišome į sausą mišinį.
  5. Po vieną įmaišome kiaušinius.
  6. Galiausiai įmaišome graikiškus riešutus.
  7. Kepimo formą, jei ji ne silikoninė, patepame sviestu, supilame pusę tešlos, tada paskleidžiame pusę obuolių, ant viršaus likusią tešlą bei obuolius.
  8. Kepame iki 180 laipnsių įkaitintoje orkaitėje apie 45-50 min., kol įkištas/ištrauktas medinis pagaliukas bus neapsivėlęs. Kepant didelį ir storą pyragą, kaip originaliame recepte (dvigubinant mano pateiktų produktų kiekius), kepti reikėtų apie 1,5 val.
  9. Išimame iš orkaitės, visiškai atvėsiname ant grotelių ir tada išimame iš formos. Mes valgėme dar šiltą su ledais.
Skanaus!


Šaltinis: Smitten kitchen

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...