2023 m. vasario 9 d., ketvirtadienis

Kiaulienos išpjova, kepta orkaitėje

 


Vieną dieną mano mamai nusiaubus mėsos skyrių ir nupirkus net tris kiaulienos išpjovas, pietūs buvo garantuoti ne vienai dienai. Vieną dieną kepiau du skirtingus Velingtono kepsnius, o trečiają išpjovą pasilikau šiam receptui. Su šiuo receptu visai mažai terlionės, viskas gana greitai ir nesudėtinga bei, svarbiausia, labai skanu!!!




Taigi, mums reikės (~3 valgytojams):
1 kiaulienos išpjovos

Sausam marinatui:
1/3 AŠ paprikos miltelių
1/4 AŠ česnako granulių
1/4 AŠ džiovintų čiobrelių
1/4 AŠ  džiovinto rozmarino
druskos, pipirų

Medaus-česnakų glazūrai (glaze):
1 didelės skiltelės česnako, išspausto
1 VŠ medaus, skysto
1-2 AŠ sojos
1 AŠ Dižono garstyčių
1 AŠ aliejaus

Paruošimas:
  1. Išpjovą nusausiname popieriniais rankšluosčiais.
  2. Sauso marinato prieskonius sumaišome ir jais įtriname išpjovą. Paliekame valandą pasimarinuoti.
  3. Įkaitiname keptuvę su keliais šaukštais aliejaus ir apskrudiname iš visų pusių išpjovą. Išimame iš keptuvės.
  4. Glazūrai skirtus produktus sumaišome ir jais aptepae išpjovą.
  5. Dedame į kepimo indą.
  6. Kepame iki 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 15-20 minučių, kol vidinė išpjovos temperatūra pasiekia 62 laipsnius. Išimame iš orkaitės, apsukame folija ir leidžiame 10 minučių pailsėti. 
  7. Valgėme su traiškytomis bulvytėmis ir ridikėlių salotomis (ridikėliai, krapai, druska, pipirai, grietinė). Buvo sunku sustoti. 
Skanaus!

Šaltinis: Diethood 









Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...