2012 m. rugsėjo 20 d., ketvirtadienis

Cezario salotos


Labai mėgstu Cezario salotas. Šių salotų puikiai papasakotą istoriją galite rasti čia, aš jos nebeperpasakosiu. Kartą gaminau pagal Eglės iš Žaidimų aikštelės receptą. Buvo labai skanu, bet foto nėra ir recepto nėra. Gaminu dar kartą, prisiskaičiusi aibę receptų ir straipsnių apie tai, kaip pagaminti tikrąsias Cezario salotas. Originaliai jos apskritai yra super paprastos, bet kaip dažnai būna - genialumas slypi paprastume. Aš savąsias dar papildžiau keptos vištienos gabalėliais, jie puikiai tiko. Tai gal rezultate valgėme ir ne tikras Cezario salotas, bet kad labai skanias, tai faktas.

Taigi, mums reikės:
Romaninių salotų (neradus pc tokių, teko naudoti iceberg salotas)
skrebučių
parmezano, naudojau Džiugo sūrį

Padažui:
aš viską padažui dėjau "iš akies" ragaudama, taigi, pateikiu originalius kiekius. Padažo užtektų ~4 porcijoms
1 labai šviežio kiaušinio
1 AŠ Vusterio padažo
2 VŠ citrinos sulčių
1 skiltelės česnako
druskos, pipirų
1 AŠ Dijon garstyčių
80 ml Extra Virgin alyvuogių aliejaus

Paruošimas:

  1. Salotas nuplauname ir nusausiname. Suplėšome gabaliukais ir išdėliojame lėkštėse.
  2. Kiaušinį paneriame į verdantį vandenį 1-ai minutei ir po to iš karto perdedame į dubenį su šaltu vandeniu, kad visiškai atvėstų. Tokiu būdu kiaušinis dar vis žalias, bet šiek tiek sutirštėjęs.
  3. Dubenėlyje sumaišome Vusterio padažą, citrinos sultis, išspaustą česnaką, garstyčias, druską bei pipirus.
  4. Įmušame kiaušinį ir išplakame mikseriu kol bus vientisa.
  5. Labai labai plona srovele nuolat plakant mikseriu pilame aliejų. Plakame, kol padažas kiek sutirštės.
  6. Padažu aplaistome salotas, išdėliojame ant viršaus skrebučius, sūrio drožles. Mano šaldiklyje visada yra tarkuoto Džiugo, tokiu ir pabarsčiau.
  7. Valgome ir mėgaujamės!
Skanaus!


Šaltinis: Kulinariniai opusai, delfi.lt

5 komentarai:

  1. Atrodo labai skaniai. MĖgstu Cezario salotas, nors pati tokių išgrynintų ir nesu gaminusi. Kartą bandžiau, bet po to nukrypau į kitą variantą. Mėgstu jausti ančiuvį šiose salotose. Kartais aš įtrinu į kiaušinį jį, gaunasi a la majonezas ančiuvių skonio. Bet Cezario vis ir nepasigaminu. Mielai prisijungčiau:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. man smalsu pabandyti su ančiuviais, nes apskritai man jie netrastas pasaulis :D Žinau, kad užsitrauksiu visų gurmanų rūstybę, bet man svarbu, kad patiekalas būtų skanus, sveikas. Jei jis ir nusižengia istoriniam receptui, ne pasaulio pabaiga.

      Panaikinti
  2. labai skanu su anciuviais padazas siaip pabandykit tikrai cezario salotos ir eina su anciuviu padazu:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikės būtinai pabandyti - žinau, kad eigoje istorijos, kai daugelis bijo žalių kiaušinių, pradėjo daryti padažą su ančiuviais. Aš pirmiausia norėjau išbandyti originalų receptą :)

      Panaikinti
  3. Puikios salotos, toks lengvas užkandis. Aišku, aš kaip mėsėdė labiau mėgstu kai yra bent kažkiek vištienos cezario salotose. Tačiau metai bėga, tos mėsos stebuklingu būdu kaupiasi mano figūroje. :)))) Reikės išbandyti jūsų receptą. Ačiū..

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...