2016 m. rugsėjo 27 d., antradienis

Kukurūzų ir moliūgų sriuba


Lengva, rudeniška sriuba. Saldoka tiek nuo moliūgo, tiek nuo kukurūzų. Aš vietoje konservuotų kukurūzų naudojau šviežias burbuoles, o vietoje šviečio moliūgo - kepto moliūgo tyrę. Sriuba skani ir atlaidi įvairioms variacijoms. 




Taigi, mums reikės (4 valgytojams):
750 g moliūgo, supjaustyto dideliais kubeliais
1 svogūno, susmulkinto
400 g konservuotų kukurūzų (aš naudojau 4 kukurūzų burbuoles)
1 1/2 AŠ kario miltelių
druskos, juodųjų pipirų
800 ml daržovių sultinio
125 ml riebios grietinėlės
žiupsnio čili dribsnių (jei  norisi, man labai tiko)

Paruošimas:
  1. Dideliame puode įkaitiname kelis šaukštus aliejaus, beriame smulkintą sovūgūną ir pakepiname kelias minutes.
  2. Į puodą beriame moliūgo gabalėlius (žr.pastabą apačioje) ir pakepiname dar 5 minutes.
  3. Į puodą pilame nusunktus konservuotus kukurūzus (žr.pastabą apačioje), kario miltelius, druską, pipirus ir patrokiname pora minučių.
  4. Užpilame sultinius ir paliekame virti apie 20 minučių, kol moliūgas suminkštės. 
  5. Pusę sriubos sutriname virtuviniame kombaine ir pilame atgal į puodą arba lengvai pamakaluojame sriubą su blenderiu.
  6. Supilame grietinėlę, pakaitiname, kad viskas sušiltų ir tiekiame.
  7. Man šiai sriubai labai tiko žiupsnis čili dribsnių, kuriais pabarsčiau sriubą savo lėkštėje.
Skanaus!

Pastaba: Kadangi aš naudojau tyrę, kurios kepinti jau nebereikėjo, ir žalius kukurūzus, tad dariau atvirkščiai ne recepte: pas svogūnus pirmiausia bėriau nupjaustytus nuo burbuolės kukurūzus, o juos pakepinusi - moliūgų tyrę.


Šaltinis: Žurnalas "Virtuvė Nuo... Iki....", 2014 11 (65)







Prieš 3 metus: Grikių kepsneliai
Prieš 5 metus: Slyvienė su brendžiu
Prieš 6 metus: MEDAUS TORTAS

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...