2011 m. birželio 20 d., pirmadienis

Braškiniai ledai



Štai dabar valgau pačios pagamintus ledus ir patikėti tuo negaliu! E. sakė,kaip pirktiniai. Na, teisybės dėlei reikia pasakyti, kad tik ledus ištraukus iš šaldymo kameros, kiek jaučiasi ledo kristalėliai, bet prieš valgant palaikius juos kambario temepratūroje kelias minutes, jie ištirpsta, ir tada... Tada negali patikėti, kad tai pačios daryti ledai - maloniai rūgštelni, švelnūs, ech... :)  Aš visada bijojau, kad pasigaminti namie ledus ilgas procesas, bet pasirodo tai tikrai lengva. 


Taigi, mums reikės:
200 ml 10-12% riebumo grietinėlės arba riebesnio pieno, jei nemėgstate grietinėlės ledų (aš naudojau grietinėlę)
150 g cukraus
žiupsnio druskos
4 trynių
200 ml riebios grietinėlės
200 ml trintų braškių (kad atrodytų kaip pirktiniai ledai, braškes reikėtų pertrinti per sietelį, kad neliktų sėklyčių. Man jos suteikė papildomo žavesio ledams, taigi nieko nedariau)
0,5 AŠ vanilinio cukraus
1 VŠ citrinos sulčių (jos paryškina braškių skonį, bet nebūtina, jei jos labai rūgščios, aš nedėjau)

Paruošimas:

  1. Trynius su puse cukraus gerai išplakame (kol sutirštės, įgaus šviesią gelsvą spalvą).
  2. Liesesnę grietinėlę su cukrumi ir druska kaitiname ant ugnies iki užvirimo.
  3. Užvirus, nuimame nuo ugnies ir intensyviai maišant (aš plakiau su mikseriu) po truputį supilame pusę kiekio į trynius. Maišyti reikia greitai, kad nesutrauktų trynių.
  4. Grietinėlės ir trynių mišinį pilame atgal į puodą, pas likusią grietinėlę ir pakaitiname ant nedidelės ugnies vis pamaišant apie 7-10 min., kol pradės tirštėti.
  5. Perkošiame gautą masę per sietelį į dubenį. Supilame riebiąją grietinėlę, suberiame vanilinį cukrų, trintas braškes, citrinos sultis (prieš jas pilant paragaujame, gal jų nereikia) ir plakame viską kelias minutes su mikseriu. Aš, kad greičiau atvėstų, dubenį kuriame plakiau, įstačiau į kitą dubenį su šaltu vandeniu.
  6. Gautą masę dedame į šaldytuvą, kad atvėstų galutinai ir būtų galima dėti į šaldymo kamerą.
  7. Atvėsusią ledų masę su visu dubeniu dedame į šaldymo kamerą 2 valandoms.
  8. Po 2 valandų išimame ir su mikseriu gerai išplakame. Vėl dedame į kamerą 2 valandoms.
  9. Po 2 valandų išimame ir su mikseriu gerai išplakame. Išpilstome į indus, kuriuose laikysime ir dedame atgal į šaldymo kamerą.
  10. Man ledų gavosi pilna 1,2 litro dėžutė.


Skanaus!

Šaltinis: AJ receptai

6 komentarai:

  1. Na pagaliau pagaliau paatostogavote panele rože ;) :))) vis įrašų kaip nėra taip nėra, bet va jau taisotės :)))
    laukiam sekančių ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ja ja, parsiradau :) Virtuvėj apsilankiau kiek anksčiau, tik štai vis nėra laiko įkelt įrašų :) dar keturi eilėj laukia, kad būtų aprašyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Atrodo išties gardžiai. Ir aš šią vasarą būtinai gaminsiu naminius ledus su kiaušiniais, jau laikas :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikrai laabai skanūs ledai! Tik aš dariau ne su citrina, o įspaudžiau porą apelsinų - pasaka :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. OOO kokia puiki idėja! Apelsinų sultys turėjo "palengvinti" ledų tekstūrą. Super! Ačiū už idėją! :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...