2011 m. birželio 20 d., pirmadienis

Panna Cotta su braškėmis



Oooo, šitas desertas tai dievų maistas! Net E., kuris nevalgo nieko drebučių konsistencijos, valgė ir gyrė. Vasarą, kai norisi kažko gaivaus ir lengvo, tai puikus pasirinkimas. Tiesa, panna cottos sluoksnelis kiek saldesnis ir riebesnis, bet man jis labai patiko (nors saldumas gal jautėsi dėl to, kad pražiopsojau užvirimo momentą, taigi teko padaryti prielaidą, kad tai kas išbėgo ant viryklės, tai visko po lygiai, taigi po pusę visko ir pridėjau vėl :) Putėsių ir braškių sluoksniai lengvesni, gaivesni, ir skoniams susimaišius gaunasi puikus derinys!
Kadangi aš pirmą kartą naudojau želatiną, neįvertinau, kad jų gali būti skirtingų ir kiekiųgali būti skirtingų. Taigi įdėjus kiekį želatinos pagal originalą, man niekas nestingo. Padvigubinus kiekius viskas  buvo ok, taigi jei imsitės šio deserto gamybos - pasiskaitykite nurodymus ant želatinos pakelio.

Taigi, mums reikės:
Jogurtinei panna cottai:
200 g riebios grietinėlės
45 g cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
2 AŠ želatinos ir 3 VŠ vandens
100 g natūralaus jogurto

Braškių putėsiams:
200 g trintų braškių
20 g cukraus
2 AŠ želatinos ir 4 VŠ vandens
150 g riebios grietinėlės

Braškių žele:
150 g trintų braškių
30 g cukraus
1 AŠ želatinos ir 2 VŠ vandens

Paruošimas:
  1. Į atskirus indelius užmerkiame visiems trims sluoksniams skirtą želatiną, kad išbrinktų. 
  2. Panna Cottai skirtą grietinėlę, cukrų, vanilinį cukrų užverdame.
  3. Užvirusią grietinėlę nukeliame nuo ugnies, supilame želatiną ir maišome kol ištirps. Atvėsiname.
  4. Į atvėsusią grietinėlę įmaišome kambario temperatūros jogurtą. 
  5. Išpilstome į indelius ir dedame į šaldytuvą, kad sustingtų.
  6. Pusę braškių putėsiams skirtų braškių pakaitiname puode su cukrumi. Supilame želatiną ir maišome kol ištirps.
  7. Nukeliame braškes nuo ugnies, supilame likusias trintas braškes, išmaišome, atvėsiname.
  8. Lengva išplakame grietinėlę ir įmaišome į atvėsusias braškes.
  9. Užpilame į indelius ant jau sustingusios Panna Cottos ir dedame į šaldytuvą, kad sustingtų.
  10. Pusę braškių žele skirtų braškių pakaitiname puode su cukrumi. Supilame želatiną ir maišome kol ištirps.
  11. Nukeliame nuo ugnies, įmaišome likusias braškes, atvėsiname.
  12. Atvėsusią braškių tyrę supilame į indelius ant putėsėių ir dedame į šaldytuvą, kad sustingtų.
Skanaus!

Šaltinis: Sonatinos receptai

6 komentarai:

  1. Jetaus norėčiau paragauti, labai skaniai man ji atrodo, bet vis kažko nedrįstu jos daryti, taip sudėtingoka atrodo, o gal dėl to, kad neturiu tinkamų stiklinaičių...:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinok, tikras gėris. Tiek panna cottos sluoksnis, tiek putėsių. Geras ir derinys, skanu ir atskrai būtų. Aš kitą sykį, jei tingėsiu žaisti, tai panna cottą į keksiukų formas sakiau darysiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kiek stiklinaiciu gaunasi pagal sita recepta?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hmm jau tikrai nebepamenu, bet tokios nemažos stiklinės gaovsi gal trys-keturios...

      Panaikinti
  4. O Jūsų receptas jau su pakoreguotais želatinos kiekiais? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, čia padvigubinti kiekiai. Teisingiausia būtų skaityti instrukcijas ant želatinos pakelio, kad nenutiktų taip kaip man :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...