2017 m. spalio 9 d., pirmadienis

Moliūgo gratin'as


Mūsų namuose aš esu vienintelė moliūgų mėgėja. Net mano mama jį valgo tik žalią. Tad gamindama ką nors iš moliūgo visada turiu būti pasiruošusi, jog valgysiu viena. Šį patiekalą ruošiau iš anksto žinodama, kad valgysiu tik aš. 

Iš esmės, šis patiekalas labai panašus į anksčiau mano orkaitėje keptą moliūgą su šalaviju ir riešutais. Man, kaip moliūgų mėgėjai buvo labai skanu. Kadangi moliūgo tekstūra yra tokia, hmm...ištižusi, pridėjusi prie gratino pilno grūdo kuskuso kruopas gavau nerealiai skanius pietus. Tikrai, buvo labai skanu.




Taigi, mums reikės (4 porcijoms):
2 kg moliūgo (svoris valyto)
50 g kietojo sūrio (naudojau Džiugą), galima keisti mėlynojo pelėsio sūriu
50 g džiūvėsėlių
50 g pekano riešutų (keičiau moliūgų sėklomis)
2 VŠ šviežių čiobrelių lapelių
50 g lydyto sviesto (aš nelydžiau)
4 česnako skiltelių, neluptų (pridėjau nuo savęs, oi kaip verta!)
žiupsnio čili pipirų dribsnių (pridėjau nuosavęs, man labai tiko)
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Indą, kuriame kepsime moliūgą, dosniai ištepame sviestu. 
  2. Moliūgą supjaustome maždaug 2,5 cm storio juostomis ir išdėliojame inde. Pagardiname druska ir pipirais,
  3. Džiūvėsėlius sumaišome su kietuoju sūriu, čiobreliais, čili pipirų drubsniais bei riešutais (moliūgų sėklomis) ir gautuoju mišiniu tolygiai apibarstome moliūgą. 
  4. Nupjauname česnako skiltelių galiukus (kur šaknis) ir iškaišiojame tarp moliūgų.
  5. Apšlakstome viską tirpintu sviestu. Aš tiesiog išdėliojau sviesto riekeles ant viršaus.
  6. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 30-40 minučių, kol moliūgas suminkštėja, o džiūvėsėlių putelė tampa gražios auksinės spalvos.
  7. Tiekiame kaip garnyrą arba valgome kaip pagrindinį vegetarišką patiekalą. Rekomenduoju šalia patiekti mėgiamų kruopų - kuskuso, bolivinių balandų ir pan.
Skanaus!


Šaltinis: Worcester news







Prieš 3 metus: Marinuotos alyvuogės
Prieš 4 metus: Omletas su obuoliais

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...