2016 m. sausio 25 d., pirmadienis

Varškės pyragas "Angelo ašaros"


Dėl šio pyrago vienoje humoristinėje maisto gaminimo grupėje facebook'e buvo kilusi masinė isterija, kuri man priminė tarp daugybės išsaugotų - pasimetusį receptą. Mes varškės pyragus mėgstam, tad pagaliau prisiruošiau ir aš. Ir žinote ką? Man pyragas nepatiko. Nėra taip, kad jis neskanus, bet jo išskirtinumas tik vienas - ašarėlės. Esminis mano nusivylimas buvo dėl varškės sluoksnio. Jis priminė...varškės sūrelį. Man norėjos puresnio ir lengvesnio varškės sluoksnio. 



Taigi, mums reikės (22-24 cm skersmens torto formai): 
Pagrindui:
150 g (1 puodelio) miltų
1 AŠ kepimo miltelių
80 g šalto sviesto
žiupsnio druskos
25 g (2 VŠ) cukraus
1 mažo kiaušinio

Varškės masei:
500 g varškės (naudojau pusriebę)
100 g cukraus
3 kiaušinių tryniai
1 VŠ manų kruopų
100 g grietinės
2 AŠ vanilinio cukraus
žiupsnio druskos

Sufle:
3 baltymų
žiupsnio druskos
5 VŠ cukraus

Paruošimas:
  1. Pagrindui skirtus miltus, kepimo miltelius, druską ir kubeliais pjaustytą sviestą sukapojame iki trupinių.
  2. Suberiame cukrų, išmaišome.
  3. Įmušame kiaušinį ir užminkome tešlą.
  4. Tešlą suvyniojame į maistinę plėvelę ir dedame pusvalandžiui į šaldyvuvą.
  5. Visus varškės masei skirtus produktus išmaišome iki vientisos masės. Aš tą dariau blenderio pagalba.
  6. Atsegamą torto formą išklojame kepimo popieriumi, šonus patepame sviestu.
  7. Tešlą paskirstome ant kepimo formos dugno, ant viršau supilame paruoštą varškės masę.
  8. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 30 min. Aš kepiau 35 minutes.
  9. Sufle skirtus baltymus su žiupsneliu drukos plakame kol susidarys standžios putos. 
  10. Po šaukštą dedame cukrų ir plakame kol balymaų putos bus standžios ir blizgios.
  11. Ištraukiame pyragą iš orkaitės, ant viršaus paskirstome baltymus ir dar kepame 10 minučių, kol baltymai gražiai parus.
  12. Pyragą galima palikti praviroje išjungtoje orkaitėje atvėsti.
  13. Kaip ir visi varškės pyragai, šis skaniausias atvėsęs. Pyragui vėstant ir išsiskiriant drėgmei, įvyksta "stebuklas" - ant sufle pasirodo lašeliai "angelo ašaros".
Skanaus!


Šaltinis: Tango su samčiais

P.S. turiu nuojautą, kad receptas evoliucionavo iš šio.




2 komentarai:

  1. Kažkaip man matyt neteko 'ašarų' :) bet nežinau ar čia gundytis bandyti ar ne

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) Dėl bandymo, tai vienareikšmio atsakymo nėra. Šis pyragas sukėlė visišką psichozę. Prisiskaičiau alpstančių liaupsių jo adresu, todėl negalėjau neiškepti - ką gali žinoti, gal tai mano gyvenimo pyragas, o aš taip jo ir neiškepsiu. :) Iškepiau. Tai ne mano gyvenimo pyragas. Netgi, sakyčiau, ne mano pyragas visiškai :)
      Skonio reikalas :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...