2014 m. lapkričio 29 d., šeštadienis

Bananiniai keksiukai


Originaliai, šie keksiukai turėjo būti "paturbinti" karameliniu įdaru ir grietinėlės kepure (taip ir turi būti keksiukų istorijų herojams), bet aš vakare patingėjau terliotis, o ir šiaip - mes paprasti :) Tiesa, jei visgi aš netingėčiau ir šiuos keksiukus dar įdaryčiau karamele bei puoščiau grietinėle - tikrai mažinčiau cukraus kiekį - man jie buvo ties riba, kai jau per saldu - gal dėl to, kad bananai buvau jau labai sunokę. 
O šiaip, keksiukai tikrai skanūs - drėgni, minkšti, aromatingi - ko daugiau bereikia? Tiesa, jie man tokio neišdildomo įspūdžio, kaip šie bananiniai keksiukai nepadarė. Gal mėnulio fazė ne ta :)

Taigi, mums reikės (14 nedidelių keksiukų):
 2 didelių kiaušinių
150 g cukraus
žiupsnio druskos
3 vidutinio dydžio pernokusių bananų
120 g sviesto (ištirpinto ir atvėsinto)
180 g miltų
40 g (pakelio) vanilinio pudingo miltelių arba tiek pat krakmolo (jei naudosite pastarąjį, galite papildomai įdėti truputį cukraus ir vanilinio cukraus dėl aromato)
1 1/2 AŠ kepimo miltelių

Paruošimas:
  1. Kiaušinius išplakame su cukrumi ir druska iki purumo, kol masė padvigubės.
  2. Į plakinį supilame sviestą ir trintus bananus, gerai išmaišome.
  3. Miltus, pudingo miltelius ir kepimo miltelius sumaišome, įsijojame į tešlą ir viską gerai išmaišome. Tik nepersistengiame su maišymu.
  4. Paskirstome užmaišytą tešlą į keksiukų formeles.
  5. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 15-20 minučių. Aš kepiau 25 min. Gal kiek ir perkepiau, nes viršūnėlė jau buvo vos vos sausa, bet norėjau, kad keksiukai įgautų skanią auksinę spalvą. taigi, stebėkite keksiukus, patikrinkite su mediniu pagaliuku ar jie jau iškepę, nes kiekviena orkaitė kepa skirtingai.
Skanaus!



Šaltinis: Keksiukų istorijos

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...