2012 m. sausio 9 d., pirmadienis

Šokoladas su pistacijomis, džiovintomis vyšniomis, spanguolėmis


Štai dar viena mano Kalėdinė dovana. Jei atvirai, tai man ji ne visai pavyko. Ne visai todėl, kad su šokoladu reikia elgtis atsakingai, o namų sąlygomis, kai neturi termometro ir nesilaikai visų reikalingų šokolado apdirbimo, atsakomybės lygis dar didesnis. Aš neįvertinau šių sąlygų, elgiausi labai atmestinai ir neatsakingai, todėl rezultate mano šokoladas buvo pabalęs. Skanus, bet išvazda ne reprezentacinė. Tačiau, nepaisant šios nesėkmės galiu pasakyti, kad tai tikrai puiki idėja dovanai, labai lengvai paruošiama. Idėją pamačiau pas Beatą laidoje. Priedus šokoladui nusižiūrėjau pas Iloną ir nenusivyliau - šokoladui suteikia labai pikantišką skonį.

Taigi, mums reikės:
~200 g juodojo šokolado (sukroviau ką turėjau: Karūnos Karališką, Pergalės juodąjį, TikTau)
~80 g baltojo šokolado (naudojau Karūnos Karališką)


Įdarui:
~150 g jau išlukštentų pistacijų (jei atvirai nesvėriau)
džiovintų spanguolių
džiovintų vyšnių

Paruošimas:
  1. Karščiui atsparų indą dedame ant puodo su verdančiu vandeniu taip, kad indas nesiliestų su vandeniu. Puodą nuimame nuo ugnies, o šokoladą dedame į indą. Šokolado negalima įkaitinti karščiau nei 40 laipsnių. O aš palikau šokoladą ant verdančio puodo ant ugnies ir ramiausiai sau lukštenau pistacijas. Nukėlus nuo ugnies puodą, šokoladas ramiai išsilydys. Nemaišome. Pamaišome tik tada, kai jau beveik visas bus ištirpęs. Jau išbandžiau dar kartą šį procesą ir galiu pasakyti, kad pakanka užvirinti puode vandenį, nuimti jį nuo ugnies, uždėti karščiui atsparų indą ant jo ir sudėti šokoladą. Jis tikrai ištirps ir garantuotai neperkais.
  2. Ištirpusį juodąjį šokoladą pilame ant kepimo popieriumi ištiesto padėklo ar kepimo skardos. Pavartome padėklą, kad šokoladas pasiskirstytų tolygiai iki norimo storio.
  3. Apibarstome įdarui skirtais riešutais ir džiovintomis uogomis.
  4. Užpilame ištirpusį baltą šokoladą. Mano baltas šokoladas ištirpo tik iki košės konsistensijos, pas Beatą puslapyje skaičiau, kad ne man vienai taip nutiko. Aš padariau taip: šiaip ne taip paskirsčiau baltą šokoladą ant juodojo viršaus ir ant viršaus užpyliau ištirpinto juodojo šokolado. Nuo jo baltas šiek tiek aptirpo ir pasislėpė. Gali būti, kad savąjį šokoladą aš perkaitinau... čia kaip versija.
  5. Paruoštą šokoladą dedame į šaldytuvą, na, o žiemą, galima ir į balkoną.
  6. Sulaužome norimo dydžio gabalėliais. Jei esame pedantai, supjaustome peiliu, prieš tai jį pakišę po  verdančiu vandeniu.


Skanių ir gražių dovanų!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...