2011 m. spalio 15 d., šeštadienis

Morkų blyneliai


Penktadieniais pusryčiams dažniausiai valgome blynus. Ne savaitgaliais, nes mūsų tėtis blyno už maistą nelaiko (nors vakare sukirto likusius blynelius naktipiečiams net nemirktelėjęs), o man kol kas dar kiekviena diena šventė, tai galime pusryčiais lepintis kiek norime. Šio penktadienio pusryčiai - morkų blynai. Skanūs blynai, net labai. Šefukui irgi patiko. Bet turiu pasakyti, kad man ruginiai blynai skanesni. Skonio reikalas, taip sakant. 

Taigi, mums reikės:
1 kiaušinio
100 g rudojo cukraus (aš dėjau rudojo ir įprasto per pusę), dėjau mažiau nei org.recepte
220 ml pieno
150 g miltų
1 AŠ kepimo miltelių
1,5 AŠ cinamono
0,25 AŠ imbiero miltelių
0,5 AŠ malto muskato
275 ml smulkiai tarkuotų morkų (~150 g), naudojau sulčiaspaudės reultatą
žiupsnio druskos

Paruošimas:
  1. Miltus persijojame (nebūtina, bet aš visada dabar taip darau, kad kepiniai būtų puresni) ir sumaišome su kepimo milteliais.
  2. Kiaušinius išplakame su cukrumi ir druska. 
  3. Suberiame prieskonius.
  4. Po truputį pilame pieną ir miltus ir gerai išmaišome.
  5. Suberiame morkų tarkius  ir gerai išmaišome.
  6. Kepame ant vidutinės ugnies su šlakeliu aliejaus. Pastebėjau, kad šie blynai labai sugeria aliejų, taigi jo pyliau nedaug (mano keptuvė kaip ir nesvylanti).
Skanaus!


Šaltinis: Receptų medis

2 komentarai:

  1. Man šitie blynai labai patiko. Bet jei sakai, kad ruginiai skanesni, būtinai reikia ir juos išbandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man ruginiai savo skoniu išskirtiniai buvo, gal dėl to, taip įstrigo :) Šitie irgi labai skanūs, vieni iš skaniausių keptų :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...