2011 m. rugpjūčio 8 d., pirmadienis

Duona su žolelėmis (kepta duonkepėje)



Kepiau aš šią duoną duonkepėje su atidėjimu, taigi ji kepė naktį, o kai atidariau ryte miegamojo duris, mane išvertė iš kojų šios duonos aromatas. Duonelė labai skani, aš ją pusryčiams valgiau tiesiog su sviestu. Dėti ką nors daugiau ant jos ir nesinorėjo, nes jos skonis ir taip gana intensyvus. Jei kepti ją kaip sumuštinių duoną - prieskonių kiekį reikėtų sumažinti, kad nenustelbtų skonio to, kas uždėta ant jos. Tiesa, knygoje nebuvo nurodyta kokio dydžio kepaliukas turi gautis. Pagal kitus receptus padariau išvada, kad kiekiai atitinka 500 g kepaliuko dydį, bet apsišoviau, nes iškepus jis gavosi mažulytis ir kiek sausokas, nes spėju, kad perkepė šiek tiek. Taigi sakyčiau,kad mano pateikti kiekiai 300-400 g svorio kepaliukui.

Taigi, mums reikės:
125 ml vandens       
0,85 AŠ druskos         
0,85 AŠ cukraus         
2,5 VŠ aliejaus      
210 - 250 g miltų
1,75 AŠ sausų mielių
0,85 VŠ džiovinto ARBA 1 AŠ šviežio smulkinto česnako
0,85 VŠ smulkintų priekoninių žolelių (aš dėjau Provanso žolelių mišinį)

Paruošimas:
Kepant duonkepėje:

  1. Pagal duonkepės rekomendacijas, sudėkite visus produktus į kepimo indą.
  2. Pasirenkame programą Pagrindinė.
  3. Atvėsiname ant grotelių.



Kepant įprastai:

  1. Iš produktų paruošiame mielinę tešlą, kaip papasakota čia.
  2. Iškilusią tešlą 2-3 minutes perminkome ir suformuojame pailgą kepaliuką, perkeliame jį ant miltais pabarstytos skardos.
  3. Išlyginame kepaliuko paviršių, aštriu peiliu įpjauname įstrižai, pridengiame ir leidžiame pakilti dvigubai (30-60 min.).
  4. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 30-35 min. Iškepusios duonos apačia, pabeldus, turi skambėti.
  5. Atvėsiname ant grotelių.


Skanaus!

Šaltinis: Knyga "Kepame duoną namuose"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...