2010 m. lapkričio 15 d., pirmadienis

Keksas su obuoliais



Absoliutus gėris. Net maniškis, nevalgantis obuolių pyragų, sukirto tris riekes iš kart ir pritarė, kad "kartotinas projektas". O aš, nors ir labai mėgstu obuolių pyragus, bet panašu, kad jau atsivalgiau tradicinių, taigi šitas man irgi labai labai tiko ir patiko. Obuoliai suteikia keksui drėgmės, lengvos rūgšties ir gaivumo. 


Taigi mums reikės:
125 g minkšto sviesto
125 g cuktaus
2 AŠ vanilinio cukraus
2 didelių kiaušinių
175 g miltų
3 AŠ (nubrauktų) kepimo miltelių
2 didelių rūgščių obuolių
migdolo riešutų plokštelių (neturėjau)
cukraus pudros

Procesas:
  1. Sviestą su cukrumi ir vaniliniu cukrumi išplakame iki purumo.
  2. Po vieną įmušam ekiaušinius, po kiekvieno gerai išplakame.
  3. Miltus sumaišome su kepimo milteliais ir su sieteliu įsijojame į sviesto-kaiušinių masę. Išmaišome su šaukštu. Tešla bus tiršta, tai pturi būti.
  4.  Obuolius nulupame, išpjauname sėklalizdžius, supjaustome kubeliais.
  5. Obuolius įmaišome į tešlą.
  6. Pilame į kekso formą (mano silikoninė, taigi tepti niekuo nereikia), barstome migdolų plokštelėmis ir dedame į iki 180 laipnsių įkaitintą orkaitę. Kepame 35-40 min.
  7. Kiek pravėsusį apibarstome cukraus pudra.

Šaltinis: Aguonėlės blog'as

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...