2013 m. gegužės 5 d., sekmadienis

Prieskoniniai riešutai



Ar kada buvote Maroke? Aš ne... Bet norėčiau... Tikiu, kad ne vienas lietuvaitis ten yra pabuvojęs, ir tikiu, kad kelionė į Maroką manęs laukia (tikiuosi jau greitai). Tad kol aš apie tai tik svajoju, keliautojas Dainius Kinderis (šis žmogus tikrai pasaulio matęs), pasirūpino, kad  tinklaraštininkai ne tik svajotų apie Maroką, bet ir jo paragautų - parvežė  preiskonių: sumac, za'atar, ras el hanout ir harissa. Prisipažinsiu, kad man, paėmus paketėlius su šiais prieskoniais, nešovė menkiausia idėja, ką su jais veikti. Girdėtas buvo tik harissa (o ir šiaip, daugiau pastos pavidalu). Bet pagūglinus mano nežinojimas susitraukė iki minimumo, o ir Dainius viską detaliai aprašė štai čia. Prisirinkau aibę receptų, kur galėčiau panaudoti šiuos prieskonius. Pirmasis bandymas buvo štai šie riešutai. Labai norėjosi šliūkštelti ir harissos miltelių, bet pabijojau, nežinodama kaip labai jie aštrūs. Man šie riešutukai patiko. Mano vyrškiui - kategoriškai nepatiko. Reikia pripažinti, kad ras el hanout jiems suteikė neįprasto skonio. Kaip ten bebūtų, pati tokių riešutų idėja man labai patiko ir dar darysiu, tik taikydamasi prie kitų skonių, bandysiu su kitokiais prieskoniais :)

Taigi, mums reikės:
2-3 gerų saujų mėgiamų riešutų (aš naudojau lazdyno ir migdolų riešutus)
1 kiaušinio baltymo
~1/2 AŠ druskos
~ 1 1/2 AŠ ras el hanout prieskonių

Paruošimas:

  1. Išplakame baltymą, kos suputoja (nereikia iki standžių putų).
  2. Beriame riešutus į išplaktą baltymą ir išmaišome.
  3. Beriame ant riešutų prieskonius, druską ir išmaišome, kad visi riešutai kuo tolygiau pasidengtų.
  4. Kepame iki 150 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40-60 minučių - kol riešutai apskrus ir bus gražios rudos spalvos. Bekepant karts nuo karto pamaišome, kad keptų tolygiai.


Skanaus!



Riešutus pagardinti prieskoniais iš Maroko idėja radau čia ir čia. Gamybos procesas iš čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...