2011 m. rugsėjo 28 d., trečiadienis

Vaikystės sriuba


Net neabejoju, kad ji nebus naujiena, bet gal kam nors bus geras priminimas išsivirti seniai skanautą sriubą. Šią sriubą aš atsimenu iš vaikystės. Ir šiandien ji mano mėgstamiausia. Nesvarbu, kad paprasta, man ji be proto skani. Džiaugiuosi, kad ir mano mažasis ją mėgsta. Nuotraukoje šefuko porcija, taigi su mažiau sultinio, kad gerai privalgytų. Pati sriuba ne tokia tiršta.

Taigi, mums reikės:
1 labai didelės bulvės
1 vidutinės morkos
saujos kitos vermišelių
1 svogūno
sultinio kubelio arba natūralaus vištienos sultinio, arba tiesiog vištienos (aš šį kartą naudojau 1 vištos kumpelį)
druskos, keleto pipirų žirniukų, lauro lapo, pluoštelio krapų ir petražolių

Paruošimas:
  1. Jei naudojate vištieną, išverdame ją su druska, pipirų žirniukais ir lauro lapais. Aš kumpelį viriau ~30 min., kol mėsa lengvai nusiėmė nuo kaulo.
  2. Supjaustome morką ir dedame į puodą. 
  3. Kartu dedame nuluptą, nepjaustytą (!) svogūną. Jis paleis savo skonį, o vėliau iš sriubos bus išimtas. Verdame ~5 min.
  4. Supjaustome bulves kubeliais ir beriame į puodą.
  5. Kartu su bulvėmis supilame vermišelius. 
  6. Verdame kol viskas išvirs (aš orientuojuosi į vermišelių išvirimo laiką).
  7. Virimo pabaigoje suberiame kapotus žalumynus.
  8. Valgome pagardinus grietine arba be jos, man skanu visaip.


Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...