2011 m. rugsėjo 16 d., penktadienis

Mini kišai su lašiša



Šiandien visiškai nesugalvojau, ką pagaminti vakarienei. Vakar vykdėme likučių naikinimo šaldytuve programą ir pagalvojau, kad reikia ją pratęsti. Taigi, savo eilės sulaukė užsilikęs gabalėlis lašišos. Bėda, kad šiandien ne mano diena, taigi sugadinau skanų patiekalą... Panašu, kad vis dar nepasitikiu savimi virtuvėje, nes nors ir pagalvojau kuriems galams čia druska, bet kad recepte ji buvo paminėta (kodėl kodėl - todėl, kad lašiša naudojama nesūdyta), tai ir įdėjau. Ech... Man labai patiko šis kišas, tikrai vertas pakartojimo be papildomos druskos. Greita, paprasta, lengva (tiek proceso, tiek skonio prasme) ir skanu.

Taigi, mums reikės (6 vnt.):
250 g sluoksniuotos bemielės tešlos
50 g šviežių špinatų (aš naudojau šaldytus)
100 g lašišos file (naudojau silpnai sūdytą...)
1/4 AŠ muskato riešuto
1 kiaušinio
30 g (~1,5 VŠ) natūralaus jogurto
druskos, juodųjų pipirų, česnako granulių pagal skonį (jei naudojate, kaip aš, sūdytą lašišą, druskos nereikia)
sviesto kepimui

Paruošimas:
  1. Išsiimame tešlą iš šaldiklio, kad atšiltų, prieš tiek laiko, kiek parašyta ant pakelio.
  2. Su kepimo formelėmis išspaudžiame apskritimus ir įklojame juos į formeles ir suformuojame krepšelius.
  3. Šakute tešlą subadome.
  4. Kepame krepšelius iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 10 min.
  5. Man tešla, kad ir subadyta, vis tiek pakilo, taigi su šakute aš ją paspaudžiau, kad įgautų krepšelio formą.
  6. Špinatus kepiname svieste, kol jų apimtis sumažės dvigubai.
  7. Į keptuvę, pas šipnatus, sudedame pjaustytą lašišą ir kepame 3-4 minutes. Aš kepiau, kol lašiša pradėjo darytis lengvai biri. 
  8. Lašišą su šakute sutriname, įdedame malto muskato riešuto, viską sumaišome.
  9. Pasiruoštą įdarą po lygiai paskirstome ant iškeptų krepšelių.
  10. Išplakame kiaušinį su jogurtu ir prieskoniais ir išpilstome po lygiai ant krepšelių.
  11. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 20-25 minutes.


Skanaus!



P.S. Kišas (Quiche) kaip sako wikipedia yra pyragas su kiaušiniais ir grietinėle ar pienu, kuriam naudojama trapi tešla. 

Šaltinis: Savaitgalio rendez-vous

2 komentarai:

  1. o kur galima nusipirkti tokias formeles?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šitas aš pirkau Maximoje. mačiau ir Senukuose tokias pirkti. Jos elementarios, tai turėtų būti daug kur... nebent silikonas išstumias visas kitokias formeles. :) Senokai jas pirkau.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...