2011 m. rugsėjo 30 d., penktadienis

Mielinė pynė su mascarpone's ir citrinų kremo įdaru


Kai pamačiau šią pynę, galvojau - reikia! Čia ir dabar! Nei čia, nei dabar neįvyko, bet geriau vėliau negu niekad. O kaip gerai, kad visgi išsikepiau! Trumpai reziumuojant kitos dienos ji beveik nesulaukė... Tik iškepusią mes ją užpuolėm dar karštą su mamele ir trečdalio nebeliko... dar trečdalį aš jai įdėjau lauktuvių - sunaikino su drauge. O vakare mes dviese su bragiuoju susėdom, ir.... liko vienas niekingas gabalėlis... Kurį aš su pasimėgavimu suvalgiau pusryčiams. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad maniškiui nelabai patiko, ir tik dėl citrinų kremo, nes kaip žinia, jis nieko nemėgsta su vaisiais ar uogomis.
Kai tik paragavau jos tik tik ištrauktos iš orkaitės - suglumau. Ką reikės parašyti, kai ji tokia išgirta, o man skanu, bet gi ne taip labai labai. Tai va. Bent jau man ji tobulo skonio kai visiškai atšala. Tada ji - tobulybių tobulybė. Kadangi citrinų kremo dar liko, man rodos, kartosiu. 

Taigi, mums reikės:
Tešlai:
180 g grietinės ar natūralaus jogurto (naudojau abu, nes neturėjau reikiamo kiekio vieno iš jų)
60 g kambario temperatūros sviesto
1 didelio kiaušinio
50 g cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
300 g miltų
11 g sausų mielių

Įdarui:
130 g mascarpone sūrio
20 g (2 VŠ) cukraus
30 g (2 VŠ) grietinės
1 AŠ citrinos sulčių
15 g (2 VŠ) miltų
120 g (120 ml) citrinų kremo


Aptepimui:
1 mažo kiaušinio
perlinio cukraus (neturėjau, pabarsčiau ruduoju)

Paruošimas:
  1. Grietinę, sviestą, kiaušinį, cukrų, vanilinį cukrų išplakame dubenyje iki vientisos masės.
  2. Miltus sumaišome su mielėmis ir supilame į gautą plakinį.
  3. Tešlą minkome 5-10 min., kol tešla taps vientisa, minkšta ir švelni.
  4. Tešlą dedame į riebalais pateptą indą, uždengiame maistine plėvele ir paliekame pakilti dvigubai (maždau 60-90 min.).
  5. Įdarui skirtus produktus, išskyrus citrinų kremą, išplakame iki vientisos purios masės.
  6. Pakilusią tešląiš karto ant kepimo popieriaus iškočiojame į stačiakampį (~25x40 cm).
  7. Ranka išilgai padalijame tešlą į tris lygias dalis - švelniai įspaudžiame linijas, kad matytųsi, tik tiek.
  8. Vidurinėje dalyje paskleidžiame pasiruoštą kremą, paliekant nuo apačios po 5 cm neužteptus.
  9. Ant kremo tolygiai paskleidžiame citrinų kremą.
  10. Kraštines dalis, neapteptas kremu, įpjauname ~ 1,5 cm juostelėmis. Kaip tai padaryti labai aiškiai parodyta čia.
  11. Užlenkiame apatinnę ir viršutinę tešlos dalis ant kremo ir kryžiuojame juosteles ant viršaus.
  12. Perkeliame pynę ant kepimo skardos, uždengiame maistine plėvele ir paliekame pakilti 45 minutes.
  13. Aptepame pakilusią pynę kiaušinio plakiniu ir pabarstome perliniu cukrumi arba ruduoju cukrumi, jei perlinio neturite.
  14. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 25-30 min. kol pynė gražiai paruduos. Manoji pradėjo ruduoti gana anksti, taigi aš ją uždengiau folija.
  15. Prieš pateikiant, atvėsinti 20 min., arba atvėsinti visai.

Skanaus!

Šaltinis: Saulėta virtuvė

3 komentarai:

  1. Teko ragauti pačios Astos jį gamintą - nerealus pyragas. Man labai patinka rūgštesni gaminiai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai neeilinis! Bėda tik, kad vienai tenka valgyti tokius kepinius... Aišku, dėl to, kad vienai suvalgyti reikia, nepergyvenu, tik kad labai matosi paskui, kad viena pyragus valgau :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš ir aš ir valgiau, skanavau šitą Astos gėrį, ir kaip sako Indrė, pačios jos gamintą, tikrai, kad neeilinis kepinukas :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...