2011 m. rugsėjo 9 d., penktadienis

Slyvų klafutis


Parsirandu po trumpo dingimo ir grąžinu skolas - parodau seniausiai gamintą patiekalą - klafutį. Nepaisant to, kad aš pasišaipiau lengvai iš trešnių klafučio, bet jis, kaip ir Olandiškas blynas, man labai patiko, taigi, kai užmačiau šį klafutį, iš karto nusprendžiau, kad kepsiu. Ir iškepiau, tik tas kepimo procesas man buvo kažkoks nesklandus: pasiruošiau slyvas, išsidėliojau, mane sutrukdė, teko atidėti kitai dienai. Kitą dieną pabaigti jį kepti vėl man vis kas nors trukdė, bet aš užsispyriau ir išsikepiau jį naktipiečiams. Gal dėl to jis nenukėlė manęs į devintą dangų, nes kepiau labiau dėl to, kad reikėjo, o ne dėl to, kad norėjau. Suvalgiau skaniai, bet tokių šviesių prisiminimų, kaip du pirmieji jis man nepaliko. Turbūt dėl to, kad atsirado ne laiku ir ne vietoje :) Nes....kai dabar rašau apie jį, tai net labai jo norėčiau :)

Taigi, mums reikės:
2 kiaušinių
200 ml pieno
6 VŠ rudojo cukraus
2 VŠ miltų
1 AŠ vanilinio cukraus
žiupsnio druskos
migdolų plokštelių
sviesto formai ištepti
slyvų (sunaudojau maždaug 3-4)

Paruošimas:

  1. Kiaušinius su cukrumi, vaniliniu cukrumi ir druska išplakame iki purios masės.
  2. Įsijijame miltus ir viską gerai išmaišome.
  3. Supilame pieną ir viską išplakame iki vientisos masės.
  4. Kepimo formą (manoji 14 cm skersmens) ištepame sviestu.
  5. Išdėliojame riekelėmis pjaustytas slyvas, pabarstome jas ruduoju cukrumi ir migdolų riekelėmis.
  6. Supilame ant slyvų pasiruoštą tešlą.
  7. Ant viršaus pabarstome migdolų plokštelėmis (aš pamiršau).
  8. Kepami iki 250 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 5-10 minučių, vėliau temperatūrą sumažiname iki 180 laipnsių ir kepame dar 20 min. Jei paviršius ima per daug ruduoti, uždengiame folija.
  9. Ragaujame kiek atvėsusį, pabarsčius cukraus pudra.



Skanaus!


Šaltinis: Irri style

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...