2013 m. kovo 3 d., sekmadienis

Varškiniai čirviniai blynai (vafliai)


Labai skanūs vafliai! Ir varškė juose išnyksta, neatspėtum, kad jos ten yra nemaža dalis. Tik iš mano klausimo po pusryčių: " Tai iš ko šitie blynai?", kilo įtarimas, kad juose kažko daugiau nei miltai, kiaušinis ir pienas. Manau, kad turime dar vienus mėgstamus blynus savaitgalio pusryčiams.
Tik iškepti - traškūs, kaip ir priklauso vafliams. Kraunant vieną ant kito - suminkštėja. 

Taigi, mums reikės:
200 g pusriebės varškės (aš dėjau 180 g)
3 kiaušinių
4-5 VŠ cukraus (man buvo per saldu, kitą kartą mažinčiau), antrą kartą dėjau 3 su uodegyte VŠ cukraus, buvo pats tas.
100 ml kefyro (keičiau natūraliu jogurtu)
40 g sviesto, ištirpinto ir atvėsinto
200 g miltų
1 1/2 AŠ kepimo miltelių (aš dėjau 1 AŠ kepimo miltelių ir 1/2 AŠ sodos)
vanilinio cukraus, cinamono
žiupsnelio druskos

Paruošimas:
  1. Varškę kartu su kiaušiniais, cukrumi, druska ištriname su blenderiu, kad neliktų varškės gumuliukų.
  2. Įpilame jogurtą bei tirpintą sviestą ir gerai išplakame.
  3. Miltus sumaišome su kepimo milteliais ir soda ir įsijojame į tešlą. Išmaišome. Tešla gausis labai tiršta.
  4. Prieš kepant aš palieku tešlą truputį "pailsėti" - apie 10-15 minučių, kad nusigesintų soda. 
  5. Įkaitiname vaflių ar čirvinių blynų keptuvę ir dedame po gerą šaukštą tešlos.
Skanaus!

Papildyta (2014 01 30): Šiandien kepiau šiuos blynus naudodama liesą varškę ir grietinę - puikiai! Tik štai miltų gal kitą kartą dėčiau ir mažiau (pradžiai mažinčiau iki 180 g) - tešla beprotiškai tiršta, o blynai galėtų būti ir drėgnesni.

Šaltinis: Knyga "Metai Beatos virtuvėje"

30 komentarų:

  1. O kepei elektrinej, ar toj "tarybinej" keptuvej? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ar galėčiau gauti jūsų kontaktą? el. paštą! ačiū

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. sveiki, mano el.paštas shirshiulizdas@gmail.com

      Panaikinti
  3. padla tu,pagal sita tavo supista recepta dariau,shudas gavos.zinai,geriau tu nedek savo to shudo jei nemoki gamint

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Iškrauti savo neigiamas emocijas, bei parodyti savo kultūrą galėtumėte ir kitoje vietoje :) O pagal šį receptą vaflius kepiau ne vieną ir ne du kartus - visada pavykdavo. Panašu, kad blogam šokėjui viskas gali patrukdyti :)

      Panaikinti
  4. Aciu uz receptuka labai skanus blynai

    AtsakytiPanaikinti
  5. Gavosi Liux blynai!aciu uz receptuka!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Beje vietoj kefyro naudojau naturalu jogurta ir viskas kuo puikiausiai gavosi

      Panaikinti
  6. Receptas būtent toks, kokio seniai ieškojau. Labai patiko blynukai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. O kazin iskeptu blynai toj ,,tarybinej" cirviniu blynu keptuvej?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manu, kad tai, ir beveik esu tikra, kad būtų dar skaniau... gaila mano viryklė indukcinė, tai su tarybine čirvinių blynų keptuve nerizikuoju... o pas mamą dar yra ir grybukų bei voveraičių formelės...

      Panaikinti
  8. Gavosi tiesiog nuostabiai. Kepsiu dar ne kartą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Atsakymai
    1. pilkit jogurto, grietinės (truputį atskieskit su pienu), pasukų, t.y. kokio nors rūgštaus pieno produkto :)

      Panaikinti
  10. Jau n kartų kepiau blynus šeimynai pagal šį jūsų receptą. Patys pačiausi. ☺

    AtsakytiPanaikinti
  11. Aciu uz puiku receptuka! Blynai sulauke semynos pripazinimo :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Nuostabaus skonio blynai! Ačiū! Pritrūko paprastų miltų, taigi trečdalį kiekio pakeičiau pilnagrūdžiais. Ir buvo labai skanu.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Kolkas skaniausi cirviniai blynai kuriuos esu kepusi! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  14. O kiek blynu pagal si recepta gaunasi? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Neatsakysiu... dažnai čirvinių blynų ar vaflių skaičiuoti net neišeina, nes jie kažkaip dingsta dar kepimo metu :D Manyčiau trims žmonėms pusryčiams tikrai turėtų užtekti.

      Panaikinti
  15. Na pabandziau ir as, SUPER, gavosi tobuli! Aciu uz receptuka :)

    AtsakytiPanaikinti
  16. Net mano išrankuolei patiko! Aišku vietoj kefyro geriamą vilkyškių jogurtą naudojom, nes nesinorėjo žygiuot į parduotuvę.
    Dėkoju už puikų varškės įterpimą į saldžius šeštadienio pusryčiusz

    AtsakytiPanaikinti
  17. Puikus reeceptas kuris kaskarta pavyksta! Aciu, labai labai skanus blynai. Si karta naudojau naturalu jogurta su chia seklom- labai skanu.

    AtsakytiPanaikinti
  18. Man taip pat labai patinka šis receptas, o dar labiau patinka, kad šeima kerta iš peties :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...