2011 m. rugsėjo 12 d., pirmadienis

Netikras zuikis


Jau esu išbandžiusi pora šio patiekalo variantų. Netikrą zuikį mano šeimyna labai mėgsta. Jį galima valgyti tiek karštą (man labai skanu kitą dieną jį pasišildyti keptuvėje, labai skaniai apskrunda), tiek šaltą - kaip užkandį ar užsidėti ant sumuštinio. O kadangi mėgsta ir mažasis, tai man tai dar didesnis paskatinimas. Šį kartą mano pačios receptas - ankstesnių išbandytų receptų mišinys. Nuo šiol kepsiu tik tokį, nes mums jis skaniausias iš visų, anksčiau bandytų. Vieną kartą kepdama įpjausčiau pievagrybių, o šį kartą pusę paprikos, kuri suteikė labai puikų prieskonį.


Taigi, mums reikės:
600 g kalakutienos faršo
1 didoko svogūno
1 morkos
3 česnako skiltelių
1/2 paprikos (įdėjau, nes labai liūdnai į mane žiūrėjo užsilikusi, bet daugiau tikrai nereikėtų)
2 kiaušinių
3 VŠ pomidorų padažo
2 saujų džiūvėsėlių
druskos, čiobrelių, juodųjų pipirų

Paruošimas:
  1. Pakepiname smulkintą svogūną ir tarkuotą morką su šlakeliu aliejaus. 
  2. Jiems pakepus įdedame smulkiai pjaustytą papriką ir dar truputį pakepiname, kol paprika suminkštės.
  3. Baigiant kepti daržovėms, suberiame smulkintą česnaką ir trumpai pakepiname - kol pasklis jo aromatas.
  4. Į faršą įmušame kiaušinius, dedame pomidorų padažą, atvėsusias kepintas daržoves, džiūvėsėlius. Viską gerai išmaišome.
  5. Suformuojame "kepaliuką" arba kepame kekso formoje, kaip aš. Padarome kelias gilias skylutes. Uždengiame su folija.
  6. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 40 minučių, nudengiame foliją ir dar pakepame ~20 min.

Skanaus!

2 komentarai:

  1. Viskas kraustaus pas Tave :) nes pas mane namie šaldytuve ir puoduose vėjai švilpia :DD atėjo krizė, vėl sumuštinių ir dešrelių baliai :DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laisvai :)O tokie gyvenimo tarpai šeimynai tik parodo, kaip skaniai Tu gamini ir kaip reikia tai vertinti :)
    Neabejoju, kad krizė tuoj baigsis ir viskas stos į savo vėžes!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...