2011 m. lapkričio 5 d., šeštadienis

Blynai su obuoliais


Man labai skanūs mano mamos kepti blynai su obuoliais. Paprastučiai, be jokių įmantrybių. Aš ketinau išgauti tokį patį rezultatą, pridėjusi kelias įmantrybes, bet rezultatas oi kaip skyrėsi nuo mano mamos. Manieji blynai išėjo purūs, biskvitiniai, beveik kaip pyragėliai. Tik man norėjosi jų labiau obuolinių, taigi kitą sykį dėčiau gerokai daugiau obuolių, kad blynai būtų drėgnesni. Ir man asmeniškai norėjosi daugiau saldumo, bet aš sąmoningaidėjau mažiau cukraus, nes blynus valgo ir šefukas, o iš cukraus, kaip žinia, naudos nėra, taigi nėra ko juo ir piktnaudžiauti (gerai būtų pačiai šiomis tiesomis vadovautis).

Taigi, mums reikės:
1 kiaušinio
50 g (3 VŠ) cukraus
200 g (11 kupinų VŠ) miltų
0,5 AŠ kepimo miltelių
0,5 AŠ cinamono
0,5 puodelio pieno
2 didelių obuolių (aš dėjau vieną, bet tikrai reikėtų dėti bent du)

Paruošimas:
  1. Kiaušinius išplakame su druska ir cukrumi.
  2. Įpilame pieną, išplakame.
  3. Įsijojame miltus, sumaišytis su kepimo, milteliais. Suberiame cinamoną ir gerai išmaišome.
  4. Obuolius sutarkuojame burokine tarka ir suberiame į blynų tešlą. Išmaišome.
  5. Kepame ant vidutinės ugnies įkaitintame aliejuje. Verčiame ant blyno viršaus pasirodžius burbuliukams.


Skanaus!

8 komentarai:

  1. Tobuli blynai! Ne ka prastesni už pūstus su kefyru ❤️ Viskas, ka gaminu iš Jūsų blogo, pasiseka ir nenuvilia:) Linkėjimai

    AtsakytiPanaikinti
  2. 1 kiaušiniui ir pusei puodelio pieno 11 šaukštų miltų?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šį rytą šiuos blynus kepiau maišydama "iš akies" ir manau, kad tikrai nesudėjau tų 11 šaukštų :)Dabar net nepatingėjau pasverti - šį kartą 200 g atitiko 9 šaukštus :) Matyt šaukštas šaukštui nelygus :) Ir šiandien tikrai naudojau mažiau - gal 5-6 šaukštus vienam kiaušiniui :)

      Panaikinti
  3. Tikrai puikūs blynai-pirmi tokie skanūs pavyko su obuoliais :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. ar tikrai tiek daug miltų? dėjau pagal svorį, tai tešla gavos tirštutėlė

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dabar, kai jau praėjo kiek laiko nuo mano tinklaraščio pradžios, galiu pasakyti, kad miltai miltams (tipas, drėgnumas ir t.t.) nelygu, kiaušinio ar šaukšto dydis taip pat :) Kaip rašiau ankstesniame komentare - tikrai galima mažinti miltų kiekį, o tais atvejais, kai akivaizdžiai miltų daugoka, pilu papildomai pieno, įdedu jogurto ir ttaip "paminkštinu" tešlą.

      Panaikinti
  5. Aciu us zakalcus! Turejau paskaityt komentarus pries darant. Ismesti teks, riel miltu??!!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...