2011 m. lapkričio 5 d., šeštadienis

Blynai su obuoliais


Man labai skanūs mano mamos kepti blynai su obuoliais. Paprastučiai, be jokių įmantrybių. Aš ketinau išgauti tokį patį rezultatą, pridėjusi kelias įmantrybes, bet rezultatas oi kaip skyrėsi nuo mano mamos. Manieji blynai išėjo purūs, biskvitiniai, beveik kaip pyragėliai. Tik man norėjosi jų labiau obuolinių, taigi kitą sykį dėčiau gerokai daugiau obuolių, kad blynai būtų drėgnesni. Ir man asmeniškai norėjosi daugiau saldumo, bet aš sąmoningaidėjau mažiau cukraus, nes blynus valgo ir šefukas, o iš cukraus, kaip žinia, naudos nėra, taigi nėra ko juo ir piktnaudžiauti (gerai būtų pačiai šiomis tiesomis vadovautis).

Taigi, mums reikės:
1 kiaušinio
50 g (3 VŠ) cukraus
200 g (11 kupinų VŠ) miltų
0,5 AŠ kepimo miltelių
0,5 AŠ cinamono
0,5 puodelio pieno
2 didelių obuolių (aš dėjau vieną, bet tikrai reikėtų dėti bent du)

Paruošimas:
  1. Kiaušinius išplakame su druska ir cukrumi.
  2. Įpilame pieną, išplakame.
  3. Įsijojame miltus, sumaišytis su kepimo, milteliais. Suberiame cinamoną ir gerai išmaišome.
  4. Obuolius sutarkuojame burokine tarka ir suberiame į blynų tešlą. Išmaišome.
  5. Kepame ant vidutinės ugnies įkaitintame aliejuje. Verčiame ant blyno viršaus pasirodžius burbuliukams.


Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...