2011 m. rugsėjo 14 d., trečiadienis

Žuvies kukuliai



Aš labai mėgstu žuvies kotletus, bet per visą savo 3 metų karjerą virtuvėje jų taip ir neišsikepiau. Iki šio karto. Kai savo žmogui pasakiau, kas bus vakarienei, pasakyti, kad jis suraukė nosį būtų per švelnu. Pasirodo kažkada seniai turėjo nekokios patirties su žuvies kotletais, taigi jie jam kelia pasibjaurėjimą. Cha! Ačiū, Aguonėlei už receptą. Visi kirto kukulaičius net ausys linko. Gavau leidimą kepti žuvies kotletus ir ateityje :)

Taigi, mums reikės:
440 g žuvies faršo
1 nedidelio svogūno
4-5 AŠ grietinėlės
4-5 AŠ džiūvėsėlių
1 kiaušinio
1 AŠ smulkintų krapų
druskos, pipirų, žuvies prieskonių
miltų ir džiūvėsėlių lygiomis dalimis kukulių apvoliojimui

Padažui:
Majonezo
30% reibumo grietinės
pieno
neriebios grietinėlės
česnako granulių, druskos, mėgstamų prieskonių

Paruošimas:
  1. Svogūną smulkiai supjaustome ir pakepiname su trupučiu sviesto.
  2. Atvėsusius svogūnus ir likusius ingredientus sumaišome, užminkome "tešlą".
  3. Drėgnomis rankomis formuojame kukulius.
  4. Kepame keptuvėje, gerai įkaitintame aliejuje. Keptuvę karts nuo karto krestelime, kad kukuliai neprarastų savo formos. Na, čia, man dar reikia treniruotis.
  5. Kepame kol gražiai parus. Išimame ant popierinio rankšluosčio, kad susigertų aliejaus perteklius.
  6. Pasiruošiame padažą: visus produktus sudedame į puodelį, užmaišome tirštą padažą. Pakaitiname, bet neužviriname.


Skanaus!

Šaltinis Aguonėlė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...