2011 m. rugsėjo 30 d., penktadienis

Morkų tortas



Vakar turėjome šiokią tokią progą - mano šefukas įpusėjo antrus metus. Šitai progai nusižiūrėjau šį tortą dar tada, kai per tinklaraščius praėjo jo kepimo banga. Šis tortas tikrai vertas komplimentų! Man labai patiko! Biskvitas nuo morkų drėgnas, aromatingas, varškės kremas - gaivus. Pats tortas - labai sotus! Maniškiui skanesnis Medaus tortas. Kaip ten bebūtų, net nepagalvojo valgydamas, kad tortas iš morkų. 
Aš kepiau iš pusės normos. O kremui sunaudojau dar mažiau varškės nei priklausė. Tik tiek, kiek būna pakelyje. Gaila, nes kremas buvo skanus ir jo didesnis kiekis būtų nepamaišęs. 
Tortą kepant apvalioje formoje, papločius reikėtų iškepti kiekvieną atskirai. Aš pagalvojau, kad ne tokia proga tiek vargti, o ir šiaip nesu prietaringa, taigi iškepiau vieną didelį biskvitą vienoje, prie orkaitės priklausančioje skardoje, supjausčiau į keturias dalis ir gavau stačiakampį tortą.
Norėjau papuošti gražiai... Išsitraukiau konditerinį švirkštą ir pradėjau puošti... puošiu puošiu, spaudžiu, ko tais užstrigo švirkštas... Ogi kremas baigėsi, o ketvirtadalis torto dar nepapuoštas... Teko imti mentelę ir išlyginti visą "grožį". Galutinį papuošimą nusižiūrėjau nuo Viktorijos.
Tortą valgėme po pusės paros - buvo skanus, po paros buvo dar skanesnis. Po pusantros paros jį pabaigiau ir man jis tada pasirodė skaniausias.

Taigi, mums reikės:
Biskvitui:
I mišinys:
115 g perisjotų miltų
1 AŠ sodos
1 AŠ kepimo miltelių
1 AŠ cinamono
žiupsnelio druskos

II mišinys:
300 g bulvių tarka tarkuotų morkų (nuoširdžiai patariu naudoti bulvių tarkavimo mašiną ar sulčiaspaudę)
50 g stambiai kapotų riešutų (aš dėjau smulkiai kapotų žemės riešutų)
30 g kokoso drožlių
1/4 stiklinės razinų (įdėjau, bet man visgi razinos neįsipaišo į torto kontekstą...nors skanu :) )

III mišinys:
150 g rudojo cukraus
120 ml aliejaus
2 didelių kiaušinių

Kremui:
250 g varškės (čia tiek, kiek reikia)
50 g cukraus pudros
1/2 AŠ vanilinio cukraus
200 ml plakamosios grietinėlės
1/2 citrinos sulčių

Paruošimas:
  1. Sumaišome dubenyje I mišinio produktus ir atidedame į šalį.
  2. Sumaišome dubenyje II mišinio produktus ir atidedame į šalį.
  3. Į didelį dubenį pilame aliejų, beriame rudąjį cukrų ir plakame mikseriu bent kelias minutes.
  4. Po vieną įmušame kiaušinius, po kiekvieno paplakant bent minutę, kad kiaušinis visiškai išsiplaktų ir galiausiai gautume vientisą masę.
  5. Atsargiai įmaišome (ranka, ne mikseriu) I mišinį. Nepermaišome!
  6. Įmaišome II mišinį.
  7. Išklojame kepimo skardą kepimo popieriumi ir ant jo tolygiai paskleidžiame tešlą.
  8. Kepame iki 160 laipnsių įkaitintoje orkaitėje ~30 min. Patikriname mediniu pagaliuku ar iškepė.
  9. Atvėsiname ant grotelių.
  10. Kremui varškę pertriname per sietelį, arba jei tokio neturite, kaip aš - sutriname blenderiu.
  11. Į varškę suberiame vanilinį cukrų, cukraus pudrą ir išplakame.
  12. Išplakame grietinėlę iki standžių putų ir atsargiai įmaišome į varškės masę.
  13. Po truputį, paragaujant supilame citrinos sultis ir gerai išmaišome.
  14. Atvėsusį biskvitą padalijame į 4 lygias dalis ir pertepame kremu. Papuošiame kaip mokame.
  15. Tortą dedame į šaldytuvą bent kelioms valandoms. Aš laikiau per naktį. Man jis kuo ilgiau pastovėjęs - tuo skanesnis - brandesnis.
Skanaus!

Šaltinis: Laisvalaikis virtuvėjeReceptų medisKepykla Nr.5, labai panaši Kauno grūdų versija, verta išbandymo

12 komentarų:

  1. Be galo norėčiau aš jo dabar :) mmm gėris

    AtsakytiPanaikinti
  2. Echhh.. Biskvitas visai neišėjo :( gavau vos ne vos 2 lakštus :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Įdomu kas nutiko. Kepėte prie orkaitės esančioje didelėje skardoje, kaip aš?

      Panaikinti
  3. Gal galite pasakyti kokio dydžio tortas gautųsi iš nurodyto kiekio? ačiū?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš biskvitą kepiau standartinėje orkaitės skardoje, kuria padalinau į keturias lygias dalis. Neturiu galimybės dabar pasakyti tikslių matmenų, bet, manau, kad bus nesunku įvertinti.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ziauriai geraspyragas,tobulas ir tobulai gavosi,labai skanus.
    Aciu uz nuostabu recepta🖒

    AtsakytiPanaikinti
  6. turiu klausima, kaip padalyti bikvita i 4 dalis? supilti mase i viena ir paskui perpjauti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jie mokate lygiai supjaustyti biskvita - galite kepti ir vieną. jei turite kelias vienodo skersmens formas - siūlyčiau kepti jose, padalinus tešlą - ir iškeps greičiau ir tolygiau, ir lengviau supjaustyti bus

      Panaikinti
  7. 13 punkte klaidelė?Citrinos sultis pilti gal?☺

    AtsakytiPanaikinti
  8. ar papluocius reikia su kuomnors laistyti




    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nebūtina, biskvitas drėgnas gaunasi, o pastovėjus su kremu, skoniai susimaišo ir būna pasaka!

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...