2012 m. gegužės 31 d., ketvirtadienis

Pūsti blynai su kefyru


Blynai nerealūs! Vien dėl jų mano namuose vis dažniau atsiras kefyro, nes šiaip jis pas mus labai retas svečias. Minkštumas ir purumas neįtikėtini! Šie blynai man labai priminė blynus su mascarpone ar ricotta. Tokie patys švelnūs, purūs ir minkšti (tik pigesni gerokai..hm). Kai pabaigiau kelis atšalusius - skoniu man jie priminė minkštą drėgną keksą. Labai labai rekomenduoju išbandyti!


Taigi, mums reikės:
I mišinys:
1 kiaušinio
2 VŠ cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
2 VŠ tirpinto ir atvėsinto sviesto (dėjau ghee)
1 puodelio kefyro (aš šiuos blynus kepiau ir su rūgpieniu, pasukomis ir jogurtu - visi tinka, aišku, reikia stebėti tirštumą. Tirštą jogurtą praskiesčiau su trupučiu pieno iki kefyro konsistencijos)
II mišinys:
155 g (1 puodelis) miltų
1/4 AŠ druskos
1/2 AŠ sodos
1 AŠ kepimo miltelių

Galima įpjaustyti obuolio, įberti uogų ir pan. Jaučiu, kad būtų dar skaniau, tik tada valgyčiau viena..


puodelis =236 ml

Paruošimas:
  1. I mišinio ingredientus išplakame iki vientisos masės
  2. Sumaišome II mišinio ingredientus (miltus persijojame).)
  3. Plakinį supilame į sausus produktus ir apjungiame. Beveik nemaišant, tik tiek, kad nesimatytų susų produktų, o tešla dar būtų bjauriai gumuliuota. Jei išmaišytume iki galo, blynai būtų plokšti ir guminiai.
  4. Tešlą paliekame pailsėti 15-20 minučių.
  5. Blynus kepame ant vidutinies ugnies, keptuvę lengvai patepus aliejumi (aš suvilgau aliejuje popierinį rankšluostį ir su juo perbraukiu per keptuvę). Dedant tešlą į keptuvę nemaišome, kabinam iš eilės.

Skanaus!


Šaltinis: kuking.net

Papildyta (2012 06 16):
Antrą kartą kepdama šiuos blynus įpjausčiau vieną bananą. To-bu-la!!!

Papildyta (2013 01 01):
Kepdama n-tąjį kartą šiuos blynus į savo porciją įtarkavau obuolio - puikumėlis, blynai labai gaivūs ir drėgni. Šie blynai pilni galimybių ir iekada nepaveda ar su kuo nors, ar be nieko kepami.

137 komentarai:

  1. Atrodo labai skanus. katik uzmaisiau tesla ir dar itarkavau patisono. tuoj kepsiu, ziuresim kas gausis. tikiuosi bus skanu. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikiuosi ir aš :) nes apie patisoną žinau tik tiek, kaip jis atrodo :) Skonio nenutuokiu :) Lauksiu komentarų :)

      Panaikinti
  2. Deja teko nusivilti. :(( Blynai gere begalo daug riebalu ir isejo laaabai riebus. Net nezinau kodel taip, gal del kefyro? Gal kada dar isbandysiu, bet jau viska pagal recepta. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labai gaila, kad nepatiko ir nepavyko...
      Pagal receptą keptuvę pakanka tik patepti aliejumi. Aš suvilgau popierinį rnakšluostį ir patepu keptuvės dugną. Tešloje yra sviesto, kurio pakanka blynams ir nereikia daug riebalų kepimui. Patys blynai jei be nieko kepti gaunasi kaip keksas, kaip pyragas, o prodėjuspriedų - obuolių, bananų - pasidaro drėgnesnis. Spėju, kad pagrindinė klaida - pilti daug riebalų keptuvėn - tikrai to nereikia. Aš šiuos blynus kepiau jau 4 kartus - visada puikiai pavyksta. Linkiu, kad ir Jums kitą kartą sėkmingai viskas pavyktų!

      Panaikinti
    2. Reikia tik į tešlą pilti sviestą tirpintą arba aliejaus, ir kepti ant silpnesnės ugnies, kad nepridegtų, kadangi jie lėčiau kepa

      Panaikinti
    3. Sviestas recepte yra paminėtas, nors aš niekada nededu (tingiu tirpinti sviestą). Gera keptuvė čia irgi nepamaišys :) manoji neprideganti, tad aš kepu ant trupučio ghee sviesto, dėl skanumo.

      Panaikinti
    4. Kepiau jau daug kartų visaip - ir su kefyru, ir su jogurtu, ir su pienu, ir net su grietine. Superinis receptas, šiandien išvis pamiršau įdėti sviesto, tiesiog vieną kartą patepiau šluotele čirvinę keptuvę aliejumi ir viskas, net nereikėjo daugiau :) beje, čirviniai blynai išvis nuostabūs 😊

      Panaikinti
  3. Tai jau supratau savo klaida. meginsiu dar karta butinai. Aciu labai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kepiau šiuos blynus savo brangiausiajam. Viska dariau pagal recepta, net keptuve istepiau aliejuota servetele:) Pati suvalgiau tik 2 blynus...toookie skanus buvo, kad brangusis beveik viska susveite :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) smagu girdėti :) aš jau pamaniua,k ad tik du blynus suvalgėte, nes neskanūs buvo :) Perskaičius pabaigą palengvėjo :)
      Man šiei blynai taip pat vieni iš mėgstamiausių :) Džiaugiuosi, kad ir Jums patiko :)

      Panaikinti
  5. Ką tik kepiau, nuostabūs blynai!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Išbandėme šiuos blynus-nuostabūs!Tokie purūs, švelnaus skonio, neriebūs. Puiki alternatyva mieliniams blynams, tik skanesni ir naujovė.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jie tikrai tokie. Aš juos kepu labai dažnai ir man smagu, kad kitiems irgi jie patinka. Ačiū, kad pasidalijote įspūdžiais!

      Panaikinti
  7. Aciu, Jums Vilma uz nuostabu receptuka!
    Labai skaniai gavosi, nepaprasti, nors tokie paprasti tie blynukai:)

    Aciu,

    Pagarbiai,
    Irma

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuosi, kad patiko :) Jie priklauso mano mėgstamiausių ir dažniausiai kepamų blynų ketvertukui :)

      Panaikinti
  8. O sodos nugesinti nereikia?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai nereikia. Kefyras yra rūgštus prieno produktas ir susimaišius tešlai ji nugesinama.

      Panaikinti
  9. Nuostabūs,nuostabūs ir dar kartą nuostabūs! Jau žinau,ką valgysiu kiekvieno savaitgalio pusryčiams :))))))))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mes maždaug kas trečią šeštadienį juos valgome :D

      Panaikinti
  10. o dieve mano kokio jie skanumo!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Perskaičius šį komentarą iš pačio ryto, šypsena garantuota visai dienai :) Ačiū! :)
      Šie blynai tikrai nerealūs, ir man labai smagu, kad ir kiti juos atranda! :)

      Panaikinti
  11. kai tokios rekomendacijos, nuodeme nepabandyti :D jau zinau, ka veiksiu savaitgali :D

    AtsakytiPanaikinti
  12. Pasakisko skanumo blynai. Bet mano truputi svilo :( Aciu Vilma

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. hmmm, aš sugalvoju tik dvi priežastis - keptuvė, arba per didelė kaitra. Pabandykite kitą kartą ant mažesnės ugnies kepti. Aš kadangi enmėgstu kepti blynų (pažirėjus į mano blogą, taip gal ir neatrodo), todėl kepu blynus iš karto dvejose keptuvėse. Kečiau ir trijose, bet tik dvi tueiu. Kepimas ant jų tikrai skiriasi, nes jos skirtingos, bet nei ant vienos nesvyla.
      svarbiausia, kad patiko, dėl to labai džiaugiuosi :)

      Panaikinti
  13. Nerealus blynai :) purus kaip debeseliai!!! Aciu uz recepta!

    AtsakytiPanaikinti
  14. Labai skanus blynai, ypac su bananu, bandysim kita karta su uoboliu :) As keptuve uzdengiau kol blynai kepe, nei svilo nei lipo prie keptuves :) gavosi is ties neitiketino skonio :) Aciu Vilma :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jie su skirtingais priedais vis skirtingi, bet niekada nenuvilia :) Džiaugiuosi, kad patiko! :) Ačiū už šiltus žodžius! :)

      Panaikinti
  15. Nu labai skanu, dejau ir as banana tai vaikai valge net neatsisugdami.Tikrai kepsiu ir ne karta

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)
      Kai bus obuolių sezonas, pabandykit ir su jais - pakeis blynus neatpažįstamais ir labai gaivūs :)

      Panaikinti
  16. Nuostabiai skanus blynai!!! :) Tik norejau paklausti, ar jus kupina puodeli miltu dedate? Man kepant tesla siek tiek liejosi, buvo sunkoka apversti.. As lygiai 155 g miltu idejau, man ne pilnas puodelis gavosi. Bet nepaisant to, blynai isejo nepaprastai skanus, tikrai kepsiu dar! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip man smagu skaityti tokius atsiliepimus! Ačiū!!! :)
      Dėl miltų - dedu ne kupiną puodelį. Ir dažnai matuoju tiesiog gramais. Miltus pilu 550D tipo. Svoris gali kiek ir skirtis dėl miltų drėgnumo ar tipo. Kitą kartą pasireguliuokite pagal save. :)Aš esu kepusi šiuos blynus ir su kefyru ir su pasukomis, kurios yra kiek skystesnės, bet visada viskas gerai :)
      Man tešla, pastovėjusi ir suburbuliavusi gaunasi gana puri ir nelabai skysta.
      Kepu ant nelabai kaitrios ugnies ir verčiu tada, kai blyno paviršius būna apsitraukęs, tada niekas nenubėga. :)

      Panaikinti
  17. Labai ačiū už atsakymą! :) Dabar galvoju, kad tikrai per anksti apverst bandžiau, kitą kartą būsiu kantresnė :) man šitie blynai patys skaniausi iš visų, kokius esu valgius! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) Dėl skanumo pritariu :) Aš juos kepusi jau nebesuskaičiuojamą kiekį kartų, tikiu, kad ir Jūs ištobulinsite savąjį variantą bei atrasite skanių variacijų įdėjus papildomų priedų :)

      Panaikinti
  18. Tai turbut daugiausia geru atsiliepimu sulaukiantys blynai ir receptas apskritai! As blynu kepti nekenciu... isskyrus siuos!:)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. chi chi, aš blynų kepti irgi nekenčiu :) bet šeimyna savaitgalio pusryčiams reikalauja, tai tenka nusileisti, bet kepu dvejose keptuvėse iš karto, kad būtų greičiau :) kai jau labai labai tingiu - kepu Vokišką blyną orkaitėje - rekomenduoju - stovėti prie keptuvės visai nereikia :) Nuoroda: http://shirshiulizdas.blogspot.com/2010/12/vokiskas-blynas.html

      Panaikinti
  19. Spirito po 100ml buteiukais yra pas bobutes turgeliuose, kur rusiskus vaistus pardavineja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mintis! Kaip čia niwekas anksčiau nesugalvojo! Ačiū!

      Panaikinti
  20. Pagaliau radau miltinius blynus, kuriuos valgo visa seimyna. man jie tikras skanumelis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va kaip smagu :) o mano šeimyna jau išlepo :) Mažasis prašo blynų "kaip pas močiutę" - paprastų "miltai pienas kiaušinis, keptų aliejuje". :)

      Panaikinti
  21. Super blynai , galvojau, tik užvalgysiu, o sušveičiau visus, kiek išsikepiau, net nejuokinga. Ačiū už receptą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  22. o idomu kaip butu jei bandyciau kepti juos cirvineje ? tada isvis nereiktu nieko tepti riebalu,pakaktu su tesla ismaisyto sviesto:)

    AtsakytiPanaikinti
  23. Kepiau ir čirvinėje - tikrai pavyks! :)

    AtsakytiPanaikinti
  24. na zinokite katik isbandziau siuos blynus,bet kepiau kaip minejau ne cirvineje,o paprastoje keptuveje....mmmm..skonis niam niam..tikrai labai skanu,,mano sunelis valgo dabar ir ausys linksta :)
    aciu uz receptuka;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū ir jums, kad pasidalinote, man labai smagu, kai perskaitau tokius atsiliepimus :)

      Panaikinti
  25. gaminau pagal visas rekomendacija, gavosi kuo puikiausiai! Ačiū už receptą, labai geri blynai, smagus procesas, riebalai netyška kepant, puikumėlis!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) džiaugiuosi, kad ir jums patiko mūsų vieni mėgiamiausių blynų :)

      Panaikinti
  26. uzsimaniau ir as siuos blynus pabandyti, bet man kaip svaitgaliniai blynu kepejai, kilo klausimas kodel ir soda ir kepimo milteliai?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Klausimas, beja, labai protingas ir teisingas :)
      Atsakymas paremtas vien tik mano nuomone, kuri nebūtinai sutampa su realybe :)
      Kaip žinia, kepimo milteliai yra ta pati soda, tik su rūgštimi, kuri "nugesina" sodą. Jei dėtume į šiuos blynus vien tik sodą - gali būti, jog tešloje esančio kefyro nepakaks užgesinti sodai ir tada jausis nemalonus skonis. Todėl apsidraudimui dalis kildinimo miltelių pakeista kepimo milteliais. Pavyzdžiui, Varškės blynuose (http://shirshiulizdas.blogspot.com/2014/02/varskes-blynai.html), kuriuos labai rekomenduoju išsikepti taip pat, aš naudoju vien tik sodą, nes tešla pakankamai rūgšti nuo varškės ir grietinės.
      Skanių blynų!!!

      Panaikinti
    2. O štai ir puikus straipsnis ta tema: http://www.15min.lt/ji24/straipsnis/virtuve/patarimai-seimininkems/kulinarines-gudrybes-kuo-skiriasi-soda-ir-kepimo-milteliai-727-326113

      Panaikinti
  27. Noriu išbandyti šitą receptą :) Šiaip visada blynus kepdama naudoju tik kefyrą, būna minkšti, bet ploni..O kaip čia tokie stori blynai išeina? Ar jų tešla čia labai tiršta? Ir nelabai supratau su tos tešlos maišymu..taip ir turi likt tokia gumuluota?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, tešla gaunasi gana tiršta. Ir lengvai gumuluota ":) maišyti reikia tik tiek, kad išsimaišytų miltai, nesimatytų jų neišmaišytų, bet nereikia maišyti iki visiško glotnumo - vėliau savo darbą padaro soda, sureagavusi su kefyru.

      Panaikinti
  28. Kepiau ir aš, blynai pavyko puikiai, purūs, skanūs. Kepiau dviejuose keptuvėse, viena storu dugnu, kita plonu, tai geriau gaunasi keptuvėje storu dugnu, nespėja pridegt, kol iškepa vidus, o plonoj keptuvėj net ir ant mažos ugnies greičiau svyla ir tamsesni gavosi. Ir nereikia bijoti tų gumulų, pastovėjusi tešla burbulioja ir pati išsimaišo :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš visada kepu dvejose keptuvėse ir taip pat vienoj storasienėj-storadugnėj, kitoj - plonoj. Man skirtumo tarp blynų nesijaučia, nes stebiu ir reguliuoju karštį kiekvienai keptuvei atskirai :)
      Smagu, kad patiko i rypač ačiū, kad pasidalinote patirtimi :)

      Panaikinti
  29. o jei sodos nera? ar galima naudoti vien kepimo miltelius?

    aciu

    AtsakytiPanaikinti
  30. Bandžiau kepti šiuos blynus, bet visai neišsipūtė :( Vistiek buvo skanūs, bet viską dariau pagal receptą, tad gal nutuokiate, dėl ko galėjo jie neišsipūsti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. atvirai pasakysiu - neturiu žalio supratimo. Aš šiuos blynus esu kepusi jau gal 100 kartų - su kefyru, su jogurtu, netgi grietine+pienu :) visada pavykdavo. Gal pamiršote įdėti sodos ar kepimo miltelių?

      Panaikinti
  31. Ieškojau recepto, kur sudėtyje būtų daug daug bananų (dažniausiai 1-2) ir netyčia aptikau šį. Čia nebuvo iš vis recepte bananų:) o bet tačiau į skystąją dalį sutrynus įdėjau kokius 8-9 bananus (4 buvo suplakti su truputėliu pieno, o kiti tiesiog sumaigyti ir sudėti (p.s. dariau 3x daugiau tešlos), todėl visai nedėjau cukraus, o vietoj kefyro pyliau jogurtą, minėjote, Vilma, kad tinka:) Sodą nugesinau su citrinos sultimis ir įmaišiau skystojoje dalyje (kepimo miltelių nedėjau). Taigi II mišiniui liko tik miltai ir druska. Naudojau rupius kvietinius miltus. Toliau viską dariau pagal receptą, kadangi esu labai raidiška (man taip sako) :D
    Rezultatas - gal kiek skystoka tešla, bet iškeptus visi labai gyrė, pirštus laižė, o aš pati persivalgiau (jie nedidukai, nieko nenutiks, kad suvalgysiu dar vieną...:))
    Taigi AČIŪ už bananinių (improvizacinių) blynų receptą ;) juk buvo paminėta, kad galima įdėti bananą ar obuolį...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) šie blynai gali būti kokie tik nori - pakanka įdėti kokį naują vaisių ar uogą :) Pabandykite su obuoliais -jie suteikia gaivumo, ir man tada būna dar sunkiau sustoti valgyti šiuos blynus :D

      Panaikinti
  32. Laba diena, tikrai labai skanus šitie blyneliai, labai džiaugiuosi kad radau šitą receptą :) Ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  33. Labai skanus. Aciu uz recepta.

    AtsakytiPanaikinti
  34. Patys skaniausi kada nors ragauti blynai! Iškart maišysiu dvigubą porciją su obuoliuku! Ačiū jums!

    AtsakytiPanaikinti
  35. kiek blynu iseina is tos normos? ir kaip ja ismaisyti, bijau, kad nebutu vien sausi miltai, jei tik apjungti mases reikia..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėl kiekio dabar nepasakysiu, atsiprašau, žinau, kad tai svarbi info. Žinau,kad apetitas žmonių skiriasi, bet šiaip tai čia porcija turėtų būti dviems savęs nevaržantiems suaugusiems :)
      o dėl išmaišymo, tai nebijokite. Maišyti aišku reikia, kad miltai nesimatytų, bet nereikia iki glotnumo. Tegul lieka guzuota tešla. Paskui soda, reaguodama su kefyru, savo darbą padarys ir išpurens tešlą. Na bent jau aš šiuos blynus kepiau nesuskaičiuojamą skaičių kartų ir visada pavykdavo :) Tikiu, kad pavyks ir jums!

      Panaikinti
  36. Tikrai geri blynai. Svarbiausia, nepermaišyti tešlos. Aliejaus į keptuvę aš pyliau, bet ne tiek, kad plauktų, ir tikrai blynai nebuvo riebūs!

    AtsakytiPanaikinti
  37. Skaitau skaitau, o pirmam misiny nera miltu. Ju tikrai nereikia? Nors trecias punktas apie juos kalba, tai kiek ju reikia?

    AtsakytiPanaikinti
  38. Noreciau paklausti, ar galima butu tuos blynus idaryti dziovintais baravykais, aisku be saldinimu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pati nebandžiau kepti šių blynų nesaldžių, tad skonio komentuoti tikrai negalėčiau, bet manau, kad teorinė galimybė tikrai egzistuoja. Efektas būtų kaip nesaldžių mielinių blynų.

      Panaikinti
  39. kažkas nerealaus, ačiū ačiū ačiū už šį receptą!!!

    AtsakytiPanaikinti
  40. Labai ačiū už puikų receptą. Pati jau metus kepu šiuos blynus. Ir daugumą jau mano pažįstamų, kurie ragavo pas man šitus blynus, irgi kepa pagal šį receptą. Dar sykį ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Ina, už tokius gražius ir šiltus atsiliepimus :) Man jie labai pakelia ūpą, ypač kai virtuvėje apleidžia įkvėpimas :)

      Panaikinti
  41. Vilma norejau paklausti as nelabai supratau paruosimo trecio punkto ?gal gali paiskinti ?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinoma, kad galiu :) Išplaktus skystus produktus supilame į sausus. Viso ko esmė, kad maišyti daug nereikia. Tik tiek, kad jau nebesimatytų sausų miltų - tešla lai lieka bjauriai netolygi, guzuota. Maišykite iš dugno viršun, taip greičiau išsimaišys. Svarbu nepermaišyti tešlos, kad blynai nebūtų guminiai. Tikiuosi dabar aiškiau :)
      Rytojaus pusryčiams šiuos blynus ir aš kepsiu :)

      Panaikinti
  42. Blynai gavosi :) Aciu uz recepta ;) Bet kazko busiu nedadejusi, nes truko saldumo.Kita syk truputeli daugiau cukraus idesiu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad gavosi, na o saldumą. tikiu, tikrai susireguliuosite pagal savo skonio receptorius :)

      Panaikinti
  43. Tik šįryt prisiruošiau iškepti šitų šilkinių storulių. Šaldytuve buvo pusė indelio jogurto, jį atskiedžiau pienu. Nuostabu, sakau - tiesiog šilkiniai, minkštučiukai puručiukai :). Padariau vienintelę klaidą - užsimaišiau tik vieną normą, mums trims pasirodė mažokai :D. Ačiū ačiū, puikus receptas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Liniu, kad tik tokios klaidos virtuvėje ir tebūtų :)

      Panaikinti
  44. Sveiki,
    kepiau ir aš tuos blynus.Skonis fantastinis.Tik va jie man neiškilo taip kaip nuotraukoj yra.Viską dariau pagal receptą.Kur bėda gali buti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gali būti dėl miltų ir skysčio santykio, gi kefyras ar jogurtas gali skirtis savo tirštumu, o miltai savo drėgme (aišku, šita dalis tai mažai tikėtina). Aš šisuo blynus kepu ir su kefyru, ir su grietine (praskiesta pienu) ir su jogurtu, atitinkamai blynai gaunasi truputį skirtingi, bet vis tiek labai skanūs. :)

      Panaikinti
  45. Visiskai nieko neisejo - nesupratau. Ir palaikiau ir nemaisiau iki vientisos mases, bet tesla kozkokia tai slapia ir sukritusi (itarkavau 1 banana), per suru dar plius. Likau namiskiu nesuprasta :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nesupratau ir aš :( kaip tik šį savaitgalį kepiau šiuos blynus, naudojau jogurtą. Ir kad blynai per sūrūs, tai dar nebuvo tokios pastabos, tik kad per saldūs. Tikriausiai gaminate sveikai ir druskos naudojate minimaliai, nes nuo ketvirtadalio šaukštelio druskos, kai greta dedasi ir cukrus, vudutiniams piliečiui sūru tikrai nebus. Truputis druskos tik paryškina saldumą. O dar bananas savo saldumo priduoda. Panašu, kad šie blynai tiesiog jūsų šeimai netinka. Gaila dėl sugadintų pusryčių

      Panaikinti
  46. Man patiko kai kurie receptai ir jūsų kulinarinis blogas.
    Noriu pasidalyti labai skanių blynų receptu.Jeigu bus noro, galėsite pabandyti.
    300ml kefyro, 200gr.varskes pertrintos, 3 kiaušiniai,150gr.miltų.kokie 4 šaukštai cukraus.Nes jei daugiau dėsite cukraus labai degs
    blynai.1a.š.sodos.1a.š.kepimo miltelių.Žiupsnelis druskos.
    Truputėli mikseriu paplakite kiaušinius su cukrumi,
    Po to supilkite kefyrą ir gerai išplakite. Sudėkite varškę ir gerai išsukite su blenderiu iki vienalytės masės.
    Sumaišykite miltus su soda ir kepimo milteliais. Išsijokite miltus į kefyro mišinį ir gerai išplakite iki vienalytės masės.
    Palikite šiltoje vietoje,kad pakiltu truputėli apie 30 min.
    Aš sutepu keptuvę truputėliu lydytu sviestu ir kepu po vieną blyną 24cm.keptuvėje.Aišku pilu nepilną keptuvę.Didesnėje keptuvėje galima ir daugiau blynų kepti.Čia pabandai ir prisitaikai,kaip geriau.Nes blynai labai minkšti ir purus gaunasi.Ir labai,labai skanūs.Tik nepilkite daug sviesto arba aliejaus,nes kefyras labai sugeria riebalus.Tik truputi sutepti. Skanaus.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkoju, Romai, už šiltą komentarą. Jūsų blynų receptas skamba labai patraukliai - kepus kefyrinisu blynus, kepu varškinius - abu be proto skanūs, o Jūs apjungiat abu į vieną. Būtinai reikės išbandyti!!!

      Panaikinti
  47. Nuostabūs blynai, ačiū už receptą! :))

    AtsakytiPanaikinti
  48. O man soda jautes,jei dar kepsiu- pries tai gesinsiu Ir siaip nesigavo,supliusko,tiksliau net neissipute,o dar 2guba porcija dariau..nu kaip i bala:-(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gaila, labai gaila... ir jei atvirai, net neturiu paaiškinimo. Šiuos blynus kepu jau be skaičiaus kartų, naudoju sodą, darau, kaip recepte, ir visada pavyksta... Dėl to tešlą ir reikia palaikyti 15-20 min., kad nusigesintų soda. Matosi akivaizdžiai, kaip tešla suburbuliuoja ir pakyla.

      Panaikinti
  49. Super, labai skanus blynai! O ir recepta uzsisvajojusi viska i viena is eiles sudejau ir ismaisiau, tik soda su kefyru gesinau, gavosi super, skanus ir graziai iskilo!
    Aciu uz recepta! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  50. Kaip suprasti -kefyro reikia puodelio, o koks to puodelio dydis?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Po receptu parašyta, kad 236ml.
      Tirštumą pagal save pasireguliuokit.
      Aš maišau LABAI tirštą tešlą :D

      Panaikinti
    2. Labai ačiū už atsakymą - nebeprimačiau -:)

      Panaikinti
    3. Julija, ačiū už mano blogo priežiūrą mano kūrybinių krizių metu :) Labai šiltas jausmas apima, kai pamatau tavo komentarus :)

      Panaikinti
  51. Tikrai super Vilma, prisiruošiau pabandyt išsikept, labai bijojau dėl tos gumuluotos tešlos, nes labai nedaug maišiau ir kabinat šaukštu (prieš dedant į keptuvę), kur nekur man išsiversdavo sausų miltų purslai, galvojau šakės bus, ogi ir nieko .... super išsikėlė, o viduj nė vieno sauso milto. Valgėm su viskuo, grietine, obuoliene ir labai patiko su lydytu sviestuku . Ačiū už tobulus pusryčius :) Daiva.

    AtsakytiPanaikinti
  52. Gavosi nesamone.labai riebus.jauciasi soda.blynai mazi neiseina.dideli irgi.tai teko deti dar miltu puodelius du ir pilti vsnxens.tuomet kepiau cirvinius.bet skonis tai ne koks.aisku skonio reikalas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš net pasitikrinau, kiek teloje riebalų, kad blynai pasirodė riebūs :) Na taip, skonio reikalas.
      Visgi turiu įtarimą, kad kažkur padarėte klaidą, nes tešla gaunasi tiršta ir pagal norą galima kepti ir mažulyčius blynus, nors ir kelių cm skersmens, ir didelius. o įpylus papildomus 2 puodelius miltų, ji turėtų būti kieta kaip akmuo.

      Panaikinti
    2. Manau tikrai darė ne tiksliai kaip nurodėte. Aš dariau tiksliai, blynai purūs dailūs kaip debesėliai :)

      Panaikinti
  53. Cia ne blynai, o kažkoks rojus!!! Fantastika!! Ačiū už receptą!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  54. NIAM NIAM. Pasaka - ne blynai :D Antra karta darysiu is penkiagubo teslos kiekio! :)

    AtsakytiPanaikinti
  55. Labai patiko! Teko tešlą maišyti antrą kartą tą patį vakarą :)

    AtsakytiPanaikinti
  56. Kepiau iš kart iš dviejų normų tiksliai pagal receptą, blynai nerealūs, naudojau graikišką jogurtą su rūgpieniu (naminiu) nes abiejų turėjau po truputį, pavyko puikiai. Ačiū už pasidalinimą receptu.

    AtsakytiPanaikinti
  57. Dabar kepsiu šiuos blynus. Įdėjau braškiu ir juodu serbentu žiūrėsim kaip gausis:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Turėjo gautis mažų mažiausiai spalvoti blynai, tikiuosi, kad skanūs :)

      Panaikinti
  58. Įtariu, supainiojote patiekalo pavadinimą ;). Čia tikrai ne blynai :). O jei rimtai, šis receptukas bus garbingai priklijuotas ant šaldytuvo, kaip vienas mėgstamiausių! Ačiū.:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi ;) svarbu, kad tik skanūs būtų :)

      Panaikinti
  59. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  60. Super blynai. Cukraus dėjau dvigubai mažiau, nes dar bananą įpjausčiau. Gavosi purūs, stori, neriebūs ir ne per saldūs.

    AtsakytiPanaikinti
  61. Labai keistas receptas, bet nerealiai skanūs blynai. Iš pradžių žiūrėjau nepatikliai dėl vadinamo apjungimo. Blynai gavosi kaip iš paveiksliuko,nesprangūs,vaikas šveitė kaip reikiant,aliejaus visiškai neprisigėrė. Žodžiu,geriau išeiti negalėjo. P.s. labai skanu net ir be jokios uogienės.☺Ačiū!:)

    AtsakytiPanaikinti
  62. Baigiu suvalgyt bekepant! Ne blynai, o pyragas!! :) Tobula! Kepu be aliejaus ant silpnos ugnies. Teks kept kasdien kol baigsis aviečių sezonas :))
    Ačiū, kad pagaliau išmokau kepti skanius ir neriebius blynus! :)

    AtsakytiPanaikinti
  63. Sveika,Vilmute!Labai gardus blynukai!Dukra uzklause,kodel anksciau tokiu nekepiau?Aciu Jums!

    AtsakytiPanaikinti
  64. :) Geriau vėliau, nei niekada! :) Kai šie nusibos, išbandykite šiuos: http://shirshiulizdas.blogspot.lt/2014/02/varskes-blynai.html

    AtsakytiPanaikinti
  65. Ačiū už receptą :) Nuostabūs blynai! Kepti daug kartų ir bandyti su įvairiausiais priedais, tačiau patys skaniausi būna įpjausčius į tešlą pusė didelio sunokusio banano. Ir dar skaniau iškeptus blynus pirma dėti ant grotelių, kad išliktų traškūs ir tik tuomet perdėti į lėkštę, o tuomet tiesiog čiupti blyną į rankas, tepti ant jo trintos šaldytos braškių uogienės ir skanauti užgeriant pienu ar baltinta kava :)

    AtsakytiPanaikinti
  66. Kepiau blynus su pilno grūdo miltais, šeimynai tiko, patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  67. Deja labai nusivyliau, galejot ispet , kad bent jau dvigubai daugiau uzsimaisyti teslos nes vyras viska suvalge, o as vos pora blyneliu gavau. Sake, kad nera dar tokiu skaniu valges ir as jam pritariau��

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mamma mia! Pradėjau skaityti komentarą, širdis į kulnus nusirito! Kiekviena blogo skaitytojų nesėkmė, gaminant pagal mano blogo receptus, man skaudesnė, nei mano pačios.
      Ačiū, praskaidrinot nuotaiką, net vyrui garsiai skaičiau :)

      Panaikinti
  68. Nerealūs blynai gavosi. Tik filmuose maciau tokius, o kaip issikept - niekur neradau iki Jūsų atrasto blogo. Apsirijimas. Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už tokį įvertinimą :) Iki šiol topinis komplimentas namie buvo "kaip pirktinis" :) bet "kaip filmuose" - tai čia geriau nebūna! :) super! :)

      Panaikinti
  69. Labai skanūs blynai! Kepam ir kepam :)

    AtsakytiPanaikinti
  70. O ką reiškia "apjungiam" tai nemaisyt tešlos ar kaip? Nesusigaudau iki galo...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išmaišyti reikia, tačiau nereikia maišyti iki vientisumo. Ji likti gumuliuota. Jei permaišysite - blynai bus guminiai

      Panaikinti
  71. Žinoma, tobulumui ribų nėra, bet šie blynai tikrai tobuli ir be priedų. Kepiau su sugižusiu pienu ir vietoje sodos dviguba norma kepimo miltelių. Taigi atvirai, jie nuostabūs , purūs , begalo skanūs ir nuo šiol mano mėgstamiausi. Rekomenduoju!!!! 😋☺

    AtsakytiPanaikinti
  72. Jau buvau praradus viltį rast skanių blynų receptą. Šis tikrai nustebino. Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  73. Man tokie gražūs ir pūsti , kaip nuotraukoj, nesigavo, bet skanūs.

    AtsakytiPanaikinti
  74. Blynai gavosi tikrai skanūs, mano mažoji (1,2m) taip pat įvertino teigiamai. Tik vietoje cukraus įpyliau šiek tiek klevų sirupo ir įtarkavau pusę kriaušės ir pusę obuolio :) Apsivalgymas!

    AtsakytiPanaikinti
  75. Sveiki, ieškojau blynelių alternatyvos ir netyčia atradau Jūsų receptą . Kepu 3 kartą ir visus 3 esu labai patenkinta! :) Tik brangiausiajam trūksta saldumo, o man per akis :) Ačiū už receptą! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Saldumo klausimas aktualus ir mūsų šeimoje - diapzonas laaabai platus tarp saldžiamėgiškumo. Bet šią problemą lengva išspręsti priedais prie blynų :)

      Panaikinti
  76. Oi geruliai blynukai, jau n kartu kepiau. Siandien taip pat :)

    AtsakytiPanaikinti
  77. Skanūs. Tik nesigavo tokie pūsti :)

    AtsakytiPanaikinti
  78. Superiniai blynai,bet reik laikytis recepto ir atsispirti pagundai gerai permaišyti tešlą. Ji tikrai gaunasi nesimpatiška net ir atstovėjus 20 min,bet ten jau būna ne miltų,o oro burbuliukai. Deja,vienos dozės užtenka tik vienam vyrui tai reiktų iškart didinti kiekius. Ačiū už receptą :)

    AtsakytiPanaikinti
  79. Nuostabūs blynai, geresnio recepto neteko užtikti. Išsisaugau savo receptų knygoj - ačiū!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...