2011 m. rugsėjo 23 d., penktadienis

Šokoladinis tinginys



Šis šokoladinis tinginys buvo gamintas pagal (beveik) Beatos receptą. Savo laidoje, ji dalį sausainių keitė avižiniais sausainiais, kas man pasirodė irgi labai įdomu, šalia to, kad naudojo virtą kondensuotą pieną ir šokoladą, o ne kondensuotą pieną ir kakavą, kaip kad aš įprastai darau. Bet, avižnių sausainių dalį aš pamiršau, plius aš jų ir neturėjau.... Po teisybei dariau mažutį tinginuką iš likučio Rududu, atlikusio nuo Karamelinio sūrio torto gamybos. Atliko jo 100 gramelių, tai ir dariau ketvirtadalį tinginio normos, kaip tik ir sausainių tiek pat iš pakelio atliko, kiek reikia :) Čia pateikiu produktų kiekius "normaliam" tinginiui :) 
Tinginys man gavosi toks sodriai šokoladinis ir švelnus. Labai labai skanus. Ir tikrai ne toks, kaip pas Beatą, nes pas ją buvo kietas. Spėju, kad dėl to, kad daugiau sausainių įdėjo, o gal dėl to, kad aš dariau iš likučių ir nesilaikiau griežtai proporcijų. Ir jos šviesesnis, nes aš šokolado dėjau tik juodo ir daugiau,  ir dar su trupučiu "nuo profsajungos", kaip sako mano teta. Mano šokoladinė masė nebuvo labai kietaq, nes daugmaž laikiausi instrukcijos kaitinti tik tiek, kol susimaišys visi šokoladinei masei sudėti produktai. Nors gal kaitinau ir ilgiau, nes tuo pat metu supau savo mazgių ant virtuvės durų staktos pakabintose sūpynėse... Aš, paprastai, kondensuotą pieną su kakava paverdu ilgiau, kol pradeda tirštėti, va tada, tai tikrai gaunasi tvirtas tinginys.



Taigi, mums reikės:
350-400 sausainių Gaidelis ir avižinių sausainių, proporcijas derinkite pagal save
1 indelis virto kondensuoto pieno
80 g sviesto
100 g juodojo šokolado
50 g pieniško šokolado

Paruošimas:
  1. Sausainius sutrupinti įvairiais gabaliukais - nuo trupinių iki gabalėlių.
  2. Į puodą dedame sviestą, virtą kondensuotą pieną ir laužytą šokoladą. Kaitiname ant nedidelės ugnies kol viskas susimaišys į vientisą masę. Aš kitą sykį visgi pasidarysiu pagal save ir pakaitinsiu ilgiau, kad masė kiek sutirštėtų. 
  3. Gautą šokoladinę karamelinę masę pilame ant sausainių arba atvirkščiai - sausainius pilame į puodą - ir viską gerai išmaišome.
  4. Pilame rezultatą į maišelį arba į kepimo popieriumi ištiestą formą, gerai paspaudžiame, kad neliktų oro tarpelių (jei yra galimybė - paslegiame) ir dedame į šaldytuvą, kad sustingtų. Aš palaikau bent per naktį, kad sausainiai kiek sudrėktų ir susimaišytų skoniai. Pastaruoju metu aš gautą masę paskirstau ant kepimo popieriaus ir susuku "dešrą". Taip patogiau ir formuoti, ir vėliau, pjaustyti
Skanaus!


Šaltinis: Beatos virtuvė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...