2012 m. vasaris 12 d., sekmadienis

Varškės keksiukai

Šiuos keksiukus mačiau ne viename tinklaraštyje ir visuose jie buvo išgirti, kaip patys pačiausi. Varškės pakeliui besimaišant šaldytuve, nusprendžiau iškepti juos ir aš. Pastaruoju metu mane apėmė kažkokia keksiukomanija, nes tai jau antri keksiukai per šią savaitę. Kepdama saldumynus jau pradedu galvoti ir apie tai, kad juos galėtų valgyti ir mano špokutis, ir tai būtų ne tik saldumynas, bet ir maistas, kiek įmanoma sveikesnis. Špokutis įvertino labai teigiamai, nors buvo po pusryčių, bet kišo keksiuką į burną, lyg savaitę nevalgęs. Šeimos galva įvertino, kaip labai skanius, o jei nebūtų spanguolių (varge vargeli), kaip labai labai skanius. Man jie taip pat labai labai patiko - purūs, minkštučiai, drėgni, man visai nesijaučia, kad su varške. Ką tik iškepus išorė buvo skaniai traški, vidus  minkštas. Bet kai pabuvo sandariai - traškumo nebeliko, liko minkštučiai keksiukai. Man spanguolės juose labai tinka - suteikia malonią labai lengvą rūgštelę. Bet kaip žinia, turiu aš jau kuris laikas savo favoritus keksiukus. Ir dabar nepasakysiu kurie skanesni... Šitų tekstūra tankesnė ir sunkesnė, anie - daug lengvesni. Ai, abu labai skanūs, labai verti kepti. Kepsiu ir šituos ne kartą (ir vis tiek su spanguolėm, ot!).

Taigi, mums reikės (~16-ai keksiukų):
150 g sviesto
3 didelių kiaušinių
200 g cukraus
200 g varškės
200 g miltų (naudojau 405D tipo)
1 AŠ kepimo miltelių
žiupsnio druskos
saujos džiovintų spanguolių

Paruošimas:
  1. Sviestą ištirpiname ir atvėsiname.
  2. Kiaušinius gerai iki putų išplakame su cukrumi ir žiupsneliu druskos.
  3. Varškę pertriname per sietelį arba sutriname su blenderiu iki vientisos masės, kad neliktų gumulėlių.
  4. Varškę sukrečiame pas kiaušinius, supilame tirpintą sviestą ir gerai išmaišome.
  5. Kepimo miltelius sumaišome su miltais ir persijojame.
  6. Suberiame miltus į tešlą ir išmaišome, bet nepersistengiame - keksiukai to nemėgsta.
  7. Suberiame spanguoles ir lengvai permaišome.
  8. Paskirstome tešlą keksiukų formelėse. Kelis keksiukus kepiau tik popierinėse formelėse (4-iuose sluoksniuose), bet vis tiek nelabai atlaikė ir pabėgo. 
  9. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 20 min., kol ištrauktas medinis pagaliukas bus sausas, o keksiukai gražiai pageltonuos.
Skanaus!



Šaltinis: Villa Alps

29 komentarai:

  1. Spanguolių nemylėtojui vyšnių džiovintų įdėk - irgi tinka :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai, kad čia sudėtingesnis atvejis, nemylėtojas jis ir spanguolių, ir razinų. Bet už idėją ačiū, reikės paeksperimentuoti su vyšniom :D Rezultatą nujaučiu, bet tyrinėti taip smagu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šitie keksiukai tai visiškas gėris, aš juos kepu su šviežiomis spanguolėmis http://sezoninevirtuve.blogspot.com/2011/12/varskes-keksiukai-su-spanguolemis.html, labai skanu, bet, turbūt, spanguolių nemylėtojui toks priedas nepatiktų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mačiau, mačiau ir pas Tave juos :) Man gal net labiau patiktų, nei su džiovintom, bet deja, šviežių neturiu...

      Panaikinti
  4. Einu bandyti :) Apsileidau, seniai kvepėjo namai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Liuks liuks liuks ;) Vyras ivertino-sitie skanus :) Beatos pusrytiniai jau pabode turbut :) Nors man jie irgi super, bet mano favoritai http://shirshiulizdas.blogspot.com/2011/01/kondensuoto-pieno-keksiukai.html

      P.S. Varske pas mane buvo kaimiska ir trapi, ir as jos netryniau nei per sieteli, nei blenderiu, paprasciausia sutarkavau, galvojau bus tie taskiukai juose, kurie tesloje mates, bet net pati zinodama, kad keskiukai su varske jos neradnu nei grudelio :)

      Panaikinti
    2. Niu smagu, kad patiko :) Aš tai tik Tau į ausį pasakysiu, kad užvakar kepiau plaktos grietinėlės keksiukus (va šituos http://shirshiulizdas.blogspot.com/2011/11/plaktos-grietineles-keksiukai.html). Tai jie visgi man skanesni, nei varškiniai... :)

      Panaikinti
  5. O negalima sviesto pakeisti aliejumi ? Labai tingiu iki parduotuvės eiti :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Teoriškai galima. Juk kai kuriekepiniai kepami ne su sviestu, o su aliejumi. Bet atvirai pasakysiu, kad nežinau, kaip pakeitimas įtakos skonį. Kartą vieną keksą kepiau pakeitusi aliejų, nurodytą recepte, aliejumi. O kitą kartą tiksliai pagal receptą. Man su sviestu buvo truputį skaniau. Keksas, keptas su aliejumi buvo puresnis ir taip pat skanus. :)

      Panaikinti
    2. Pabandžiau su saulėgražų aliejum ir man ... nepatiko :D Reikėjo geriau eiti į parduotuvę ir naudoti sviestą :D

      Panaikinti
    3. Gaila, kad rezultatas nuvylė, labai gaila. Vadinasi arba aliejus tinka ne visiems kepiniams, arba netinka Tau :)

      Panaikinti
  6. Nuostabus keksiukai :) as idejau trintu saldytu uogu :) man jie superiniai, bet vistik skaniausi su moliugu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)
      Išbandykite ir šiuos: http://shirshiulizdas.blogspot.com/2011/11/plaktos-grietineles-keksiukai.html Jie taip pat labai neprasti ;)

      Panaikinti
  7. Bandziau su grietinele, bet su varske topas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, vadinasi kiekvienam savo :D Džiaugiuosi, kad atradotes savo topą :)

      Panaikinti
  8. Jau antroji keksiukų forma pūpso orkaitėlėje!
    Pasaka:)
    Tikrai bus vieni iš mano mėgstamiausių:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oho, koks entuziazmas :) Smagu :) Jaučiu, kad eisiu ir aš prisiminimui kartoti šių keksiukų, kaip tik turiu varškės :)

      Panaikinti
  9. Tiek pagyrų.. reiks išmėginti ir man ;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Rita.Tikrai labai skanūs keksiukai gavosi, nors ir pirmą kartą savo gyvenime gaminau :). Liuks!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai ir smagiausia - kai pavyksta iš pirmo karto :) Linkiu, kad virtuvėje nesėkmės nebūtų dažnos :)

      Panaikinti
  11. Labai skanus keksiukai super :) Ypac vaikai labai valgo :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. PRIE INGRIEDIJENTŲ PRALEISTA RAIDĖ „O“ ŽODYJE „NAUDOJAU“

    AtsakytiPanaikinti
  13. Labai taikli pastaba iš to, kuris žodį "ingredientas" rašo "ingriedijentas" :D

    AtsakytiPanaikinti
  14. Labai skanūs, neturėjau jokiu uogyčių, bet ir nereikėjo:)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...