2011 m. kovo 5 d., šeštadienis

Purūs bananų ir kokosų blynai




Šiandien pusryčiams išsikepiau nepaprastų blynų. Skonis fantastiškas. Tiesa, man dar dabar saldu nuo jų, todėl geriau juos kepti desertui, nei pusryčiams, nes po jų akys pačios ieško dešrytės  :) na bent jau man. Bet paskanauti jų tikrai verta!


Taigi mums reikės:
4 kiaušinių
3 bananų
100 g kokoso drožlių
šokolado gabalėlių ARBA saujos šaldytų mėlynių, jei norisi gaivesnio skonio (būtinai bandysiu)
žiupsnelio cinamono
žiupsnelio druskos

Procesas:

  1. Bananus sutriname šakute.
  2. Lengvai išplakame kiaušinius su drauska ir sudedame į juos bananus, kokoso drožles, cinamoną. Išmaišome.
  3. Kepame keptuvėje su trupučiu aliejaus ant vidutinės ugnies.

Į juos taikėsi net tas, kuris apskritai dar blynų nevalgo :)

Šaltinis: Žaidimų aikštelė

2 komentarai:

  1. Sitie mane nuvyle, daugiau turbut nebandysiu...Tas purumas, toks kad sunku net apversti, brr....
    Man tai kiausiniene su bananais :| Sakyciau reikia truputuko miltu :) Bet visu skoniai skirtingi ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jie tikrai kitokie, nei įprasti blynai. Aš juos kepiausi tik sau, nes mačiau pagal sudėtį, kad populiarūs šeimoje jie tikrai nebus :) Vardan išsilavinimo pabandyti verta :) O štai patiks ar ne, čia jau skonio subtilybės. Antrą kartą aš jų gal irgi nekepsiu, nes man paprasčiausiai per saldu.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...