2011 m. kovo 21 d., pirmadienis

Porų ir kumpio pyragas



Šis pyragas buvo mūsų lengva vakarienė. Skanus. Su baltu vynu net labai :) Mums gal kiek trūko gaivos, tarkim paprikos būtų labai tikę. Bet lengvai vakarienei ar užkandžiams labai gardu. Kitą dieną pusryčiams aš jį labai skaniai pabaigiau ir gaivos nepasigedau :D Buvo labai gerai.

Taigi mums reikės:
500 g (lakštas) mielinės sluoksniuotos tešlos (naudojau bemielę)
300 g fermentinio sūrio
300 g karštai rūkyto kiaulienos kumpio
3 porų
0,5 AŠ kario
druskos
aliejaus kepimui

Paruošimas:

  1. Nepamirštame išsiimti tešlos iš anksto iš šaldiklio! Aš pamiršau, tai teko vakarienės luktelti...
  2. Kumpį supjaustome kubeliais ir apkepiname su trupučiu aliejaus. Pagardiname kariu.
  3. Porus supjaustome žiedais, pakepiname su trupučiualiejaus ir padruskiname.
  4. Tešlą tiesiame į skardą ištiestą kepimo popieriumi. Ant viršaus barstome porus, kumpį, taqrkuotą sūrį. 
  5. Užlenkiame tešlos kraštus. Aš nelenkiau o prieš dedant įdarą su peiliu apipjoviau kraštelį. Nuo krašto maždau 1,5 cm neįpjaunant iki galo. Įdaro ant to krašto neberiame. Tada kepant tas kraštas gražiai pakyla.
  6. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 25-30 min.

Skanaus!


Šaltinis: Nesaldūs pyragai ir pyragėliai

2 komentarai:

  1. Mmmm atrodo puikiai, duokš gabalėlį vakarienei, m? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ooooo aš tai mielai...bet jo jau nė kvapo, a nei trupinio nelikę... :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...