2011 m. kovo 29 d., antradienis

Vištienos kepenėlėmis Įdaryti kiaušiniai


Čia mano mamos firminis receptas. Aš taip paruoštus kiaušinius be proto mėgstu, bet kažkaip mano pirkinių krepšelyje niekada nebūna tokios prekės, kaip vištų kepenėlės, tad dažniausiai prašau mamos, kad juos pagamintų. 




Taigi mums reikės:
250 g vištos kepenėlių
8 virtų kiaušinių
nedidelio svogūno
majonezo
druskos
pipirų
lauro lapelių
krapų, svogūnų laiškų

Paruošimas:
  1. Kepenėles nuplauname, nupjaustome jei randam ką nereikalingo ir užkaičiam. Kai užverda, paverdame kelias minutes, nupilame vandenį, nuplauname kepenėles, užpilame vandeniu, įdedame druskos, lauro lapelį ir verdame apie 1 val. kol suminkštės.
  2. Kol kepenėlės verda perpjauname kiaušinius per pusę, išimame trynius, susipjaustome svogūną.
  3. Išvirusias kepenėles dar šiltas (atšalusios jos sukietėja) sutriname šakute kartu su tryniais ir svogūnais. Įmaišome majonezo. Pagardiname pipirais ir druska, jei reikia.
  4. Gautą masę dedame į baltymo puseles, apibarstome smulkintais krapais ir svogūnų laiškais ir tiekiame.
  5. Jei lieka kepenėlių masės, ją labai skanu tepti ant duonos, užsidėti pomidoro griežinėlį ir mėgautis.
Skanaus!


2 komentarai:

  1. Bandžiau šį patiekalą Vėlykoms. Labai patiko. Taip pat labai gera įspūdį paliko šis patiekalas rastas internete http://skanusreceptai.lt/uzkandziai/kiausiniai-pomidoruose/

    Per kitas vėlykas su šeima vėl gaminsime būtinai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad patiko! Aš šiuos kiaušinius taip pat dievinu - jie mano mamos firminis užkandis :)
      O kiaušinius pomidore aš jau kelinti metai vis ruošiuosi iškepti pusryčiams ir vis neprisiruošiu. Ačiū už rekomendaciją, kai sulauksiu naminių kvapnių, ne plasmasinių parduotuvinių pomidorų - būtinai kepsiu!

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...