2012 m. lapkričio 4 d., sekmadienis

Bulvių ir moliūgo plokštainis

Ką tik iš orkaitės vakarienei...
Puiki alternatyva bulvių plokštainiui, kitaip - kugeliui. Lengvesnė versija. Ir sveikesnė - juk su moliūgu. Beja, moliūgą drąsiai galima pakeisti ir cukinija.  Kepiau taip, kaip mama kepa bulvių plokštainį (jos kugelis man pats pačiausias). Tik ji paprastai nededa kiaušinio (ir moliūgo ar cukinijos). Bet aš vieną kiaušinį įkūliau, nes pabijojau, kad bus per skysta. Žinodama, kokie buvo skanūs bulviniai blynai su cukinija, neabejojau, kad ir šis plokštainis bus  nuostabus!

Taigi, mums reikės (kiekiai apytiksliai):
500 g bulvių
350 g moliūgo (jau išvalyto)
1 kiaušinio
1 didelio svogūno
karšto rūkymo šoninės
~100 ml pieno
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Susmulkiname šoninę ir pakepiname keptuvėje, kol išsiskirs riebalai.
  2. Į keptuvę suberiame svogūnus ir kepiname kol suminkštės ir pasidarys gražios gelsvos spalvos.
  3. Bulves ir moliūgą sutarkuojame per bulvinę tarką (ir pasvajojame apie elektrinę bulvių tarkavimo mašiną).
  4. Ant bulvių ir moliūgio tarkių pilame spirgučius su svogūnais bei užvirintą pieną.
  5. Supilame paplaktą kiaušinį, pagardiname pipirais ir druska. Turėite omenyje, kad nuo šoninės taip pat bus sūrumo, taigi, nepersistenkite kaip aš.
  6. Pilame į sviestu pateptą kepimo formą (aš šį kartą naudojau stiklinę).
  7. 20 min. kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje, tada sumažiname karštį iki 180 laispnių ir kepame apie 40-50 min. Pabaigoje patikriname vizualiai ir paragaujame ar jau iškepė - suklysti neįmanoma.
  8. Valgome su grietine, kefyru ar kaip mėgstate. 
Skanaus!


...kitos dienos pietūs darbe.

3 komentarai:

  1. Laaaabai skanus plokstainis!!! Kepu gal 5 karta jau :)
    O kaip jums pavyko iskepti tokios svoesios spalvos? Gal is sviezaus derliaus bulviu reikia kepti? Nes man gaunasi siek tiek pillsvas.. Bet skonis super!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jis man tai ppat labai labai!!! gaila, kad mano šeimynai ne taip labai, todėl sau kepu asmeninę porciją bulvių-moliūgo blynų. :)
      O geltonumas nuo moliūgo - mano mamos moliūgai ryškiai oranžiniai.

      Panaikinti
  2. Pabandysiu su vištienos sžarneliais ir blauzdelemis

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...