2012 m. spalio 29 d., pirmadienis

Riešutinis Prahos pyragas


Jei visai atvirai, tai šį pyragą kepiau šv. Velykoms. Labai skanus, purus, o riešutai jam suteikia tikrai puikų skonį. Kaip ir visiems kepiniams.

Taigi, mums reikės:
Tešlai:
250 g miltų (550D tipo)
20 g šviežių mielių arba 2,5 AŠ sausų (naudojau pastarąsias)
30 g cukraus
60 g minkšto sviesto
1 kiaušinio trynio
žiupsnio druskos

Įdarui:
200 g maltų riešutų (aš dėjau kepintus žemės riešutus, dalis buvo smulkitna, dalis pamalta dėl įvairovės)
65 g cukraus
25 g tarkuoto šokolado (nedėjau)
žiupsnio cinamono
2 VŠ romo
1 didelio kiaušinio
4-5 VŠ pieno arba grietinėlės

Aptepimui:
1 kiaušinio trynio
trupučio pieno

Paruošimas:
  1. Šviežias mieles sutriname su miltais, sausas sumaišome su miltais, dedame likusius tešlos priduktus ir užminkome tešlą. Minkome kol pradės sproginėti oro burbuliukai. Man tešlą užminkė duonkepė.
  2. Užmikytą tešlą uždengiame ir paliekame šiltai pakilti dvigubai (apie valandą).
  3. Atskiriame įdarui skirto kiaušinio baltymą ir trynį.
  4. Gerai sumaišome visus įdarui skirtus produktus, išskyrus baltymą.
  5. baltymą gerai išplakame iki putų ir atsargiai įmaišome į riešutų masę.
  6. Pakilusią tešlą iškočiojame į stačiakampį ir ant jos tolygiai paskleidžiame įdarą. 
  7. Tešlą sukame iš dviejų šonų į volelius, kad jie susitiktų per vidurį. Idėja matosi iš pjūvio.
  8. Dedame paruoštą pyragą į kekso formą. Jei forma silikoninė, jos tepti niekuo nereikia, jei ne - prieš tai ją patepame sviestu ir pabarstome miltais.
  9. Paliekame pyragą 30 min. pakilti.
  10. Prieš kepimą, patepame pyrago viršų trynio ir pieno plakiniu. Aš ant viršaus pabarsčiau smulkintais riešutais.
  11. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40-45 minutes.
  12. Atvėsiname išimtą iš formos ant grotelių.
Skanaus!




Šaltinis: Aguonėlės blog'as

5 komentarai:

  1. oho! tikrai labai sventiskas; o tesla is nuotraukos atrodo panasi i brioche..??

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir šventiškas ir labai skanus :) O dėl palyginimo su brioche... turiu prisipažinti, kad dar nesu (kol kas) šio prancuziško gėrio kepus, a nei ragavusi :)

      Panaikinti
    2. Aušra, brioche tešla man asmeniškai skanesnė :) Ypač ta ilgai kildinama ♥

      Panaikinti
    3. Man Tavo brioche bandelės jau sapnuojasi, bet joms reikia pasiplanuoti laiką ne tik gaminimui/kepimui, bet ir valgymui - mano šeimynoje salždiai mėgstam tik mes su mažiuoju, o tėtis tokio pobūdžio raciono nelabai toleruoja :) O ir man svarstyklės jau labai priekaištauja :D

      Panaikinti
  2. ziauriai sitas skanus!!! mmm!!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...