2012 m. lapkričio 12 d., pirmadienis

Moliūgų ir bulvių blynai


Šiuos blynus kepiau įkvėpta bulvių ir cukinijų blynų bei moliūgo ir bulvių plokštainio. Man tai jie  buvo labai labai! Šie blynai irgi labai - labai purūs, minkšti, nuo moliūgo kiek salstelėję. Jaunesnieji ir lengvesnieji bulvinių blynų broliai. Tiesa, mano vyras juos įvertino taip - jei paimti bulvinius blynus kaip atskaitos tašką su į vertinimu 10 balų, tai šitie vertinami 8 balais. Ir tai neblogai. Mano vaikas juos taip pat skaniai raitojo, ir man širdies neskaudėjo, kad apsisunkins skranduką, kaip su bulviniais blynais. Taigi, kai reikia naikinti milžinišką moliūgą, tai - vienas iš puikių būdų tai padaryti. Aš šiuos blynus kepiau jau ne vieną kartą.

Taigi, mums reikės:
4 didesnių bulviių (moteriško kumščio dydžio), tarkuotų burokine tarka
tiek pat, kiek bulvių - burokine tarka tarkuoto moliūgo
svogūno, smulkinto (aš sutarkavaui ta pačia burokine tarka)
3 kiaušinių
3 VŠ miltų
česnako arba džiovinto česnako granulių
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Visus ingredientus, kurie jau sutarkuoti/susmulkinti sumaišome ir kepame blynus gerai įkaitintoje keptuvėje su aliejumi.
  2. Aš, kaip ir mano mama, kepdama bulvinius blynus, keptuvę bekepant uždengiu dangčiu.
  3. Patiekti su grietine arba varškės, grietinės ir česnako padažu arba kefyru, arba su kuo mėgstate :) Man jie labai skanūs ir vieni.
Skanaus!

2 komentarai:

  1. Ačiū! ;) jie mano favoritai :) per savaitę, gal jau trečią kartą juos valgau :) man patinka skonis ir, kad viską galima tarkuoti burokine tarka. Neturiu aš tarkavimo mašinos a nei jėgų galuotis su rankine ir tarkuoti blynus tai pkaip bulviniams blynams ar kugeliui :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...